5/23/2013

two • face



Πάντα πίστευα πως τα The Body Shop είναι ένα brand που είτε το αγαπάς, είτε το μισείς. Είτε θα αρέσουν πάρα πολύ, είτε καθόλου.

Εγώ έχω περάσει και από τις δύο φάσεις.

Και ποιος δεν τα λάτρεψε όταν εκεί, κάπου στην εφηβεία, όλες ανακαλύψαμε το White Mask και δεν υπήρχε κοπέλα που να μην το είχε φορέσει έστω και μια φορά. Ακόμη και σήμερα, όταν καμιά φορά με πιάνουν τα flash back μου και επιλέγω να το αγοράσω, θα ακούσω σίγουρα από κάποιον άντρα φίλο μου ότι του θυμίζει κάποια πρώην του στο σχολείο…

Αργότερα, πέρασα μια περίοδο που δεν ήθελα να περνάω ούτε απέξω. Δεν ξέρω γιατί, ίσως κάπως είχα κουραστεί από όλες αυτές τις καρύδες και τα βατόμουρα και τις φράουλες… και ήθελα μια αποτοξίνωση.

Ευτυχώς δεν κράτησε πολύ και μπορώ να πω πως σήμερα δηλώνω φανατική οπαδός τους. 

Σε μια επίσκεψή μου λοιπόν πρόσφατα, από αυτές που μπαίνεις μέσα για να ρίξεις μια απλή ματιά και φεύγεις με σακούλες, ανακάλυψα δύο καταπληκτικά προϊόντα για την φροντίδα του προσώπου:

Καθαρισμός. Συμπτωματικά είχε αρχίσει να τελειώνει το καθαριστικό του προσώπου μου επομένως αργά ή γρήγορα θα αγόραζα ένα. Στην επίσκεψή μου λοιπόν έπεσα πάνω στο Foaming Facial Wash από τη σειρά NUTRIGANICS. Καταρχάς όλη η συγκεκριμένη σειρά αποτελείται σχεδόν από 100% οργανικά προϊόντα και απευθύνεται σε δέρματα τα οποία αρχίζουν να εμφανίζουν τα πρώτα σημάδια της χαμένης νεότητας (μην πούμε γήρατος και μας πιάσουν τίποτα ψυχολογικά – θυμίζω είμαι 30). Αυτό δε, που είναι πολύ σημαντικό είναι πως η συγκεκριμένη σειρά έχει πιστοποίηση ECOCERT, γεγονός σπάνιο για καλλυντικά προϊόντα. Ομολογώ πως στην αρχή ήμουν αρκετά δύσπιστη σε σχέση με το γεγονός του ότι το συγκεκριμένο προϊόν ήταν αφρός, γιατί συνήθως όταν ο αφρός έρχεται σε επαφή με το νερό… γίνεται καπνός.

Ευτυχώς (???) η πωλήτρια ήταν πολύ πειστική και με κατάφερε να το αγοράσω. 

Και χαίρομαι πολύ για αυτό! Τον χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ και έχω μείνει πάρα πολύ ικανοποιημένη καθώς όχι μόνο δεν εξαφανίζεται καθώς πλένω το πρόσωπο μου αλλά έχει μια υπέροχη υφή, σαν συννεφάκι (όχι ότι έχω πιάσει ποτέ κανένα, αλλά κάπως έτσι θα’ ναι. Όχι;) και στο τέλος αφήνει το δέρμα μου πολύ καθαρό, πολύ φρέσκο, χωρίς λιπαρότητα και χωρίς την αίσθηση τραβήγματος… Από μυρωδιά θα έλεγα ότι είναι αδιάφορο αλλά και πάλι… στην προκειμένη φάση δεν παίζει κανένα ρόλο για εμένα.

Ενυδάτωση: Λίγο που η πωλήτρια ήταν κάτι παραπάνω από πειστική (τελικά), λίγο που είχα διάθεση για εξερεύνηση, λίγο που σχεδόν τελείωνε ΚΑΙ η ενυδατική μου… βρέθηκε στην κατοχή μου και η ενυδατική κρέμα ημέρας από τη σειρά VITAMIN E

Όλοι (???) ξέρουμε πως η βιταμίνη Ε έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες και   προστατευτική δράση πάνω στην επιδερμίδα μας, από  τις UV ακτινοβολίες . Ήξερα καιρό τώρα για τη συγκεκριμένη σειρά των The Body Shop – η οποία έχει ως βάση τη συγκεκριμένη βιταμίνη - και σκέφτηκα πως ήρθε η στιγμή να τη δοκιμάσω. Αν και εκείνη τη μέρα υπήρχε σε προσφορά η παχύρευστη κρέμα, εγώ προτίμησα να πάρω την κρέμα τζελ (δεν είχε τεράστια διαφορά στην τιμή) γιατί το δέρμα μου αν και δεν είναι λιπαρό, δεν αντέχει τις «βαριές» κρέμες και ειδικά τώρα που οι θερμοκρασίες χτυπάνε κόκκινο.

Δοκιμάζοντας τη βέβαια εδώ και μέρες, νομίζω πως ίσως έκανα λάθος γιατί μου φαίνεται αρκετά λεπτόρευστη. Επομένως αν έχετε πολύ λιπαρό δέρμα, προτιμήστε τη κρέμα τζελ, από την κανονική κρέμα.

Κατά τα άλλα είμαι αρκετά ικανοποιημένη και είναι ένα προϊόν που θα αγόραζα ξανά – την κανονική κρέμα όπως είπα  - γιατί ενυδατώνει πολύ καλά την επιδερμίδα μου και δεν ξέρω αν είναι σύμπτωση αλλά κάτι υποψίες από σπυράκια που εμφανίστηκαν ένα βράδυ, μετά την εφαρμογή της, εξαφανίστηκαν το επόμενο πρωί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου