4/20/2013

I blame the bloggers!



Την Αριέττα τη γνώρισα μέσα από τη δουλειά. 


Η ίδια είναι επαγγελματίας Make up artist και ασχολείται «ερασιτεχνικά» με το blogging & youtubing (νέα λέξη) και εγώ είμαι επαγγελματίας στον χώρο του PR και αναρωτιέμαι γιατί δεν είχα ασχοληθεί ποτέ επαγγελματικά με την τέχνη του Make up.


Μαζί, αναρωτηθήκαμε γιατί δεν ασχολήθηκα ποτέ και με το blogging


Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.


Καιρό με τον καιρό άρχισα να παρακολουθώ εντατικότερα τη δουλειά της στο blog αλλά αυτό που με ξετρέλανε ακόμη περισσότερο ήταν το κανάλι της στο Youtube
 

Ήταν σαν να ανακάλυψα έναν νέο, ολοκαίνουριο κόσμο…


Φτάνει πια με τους celebrities και κάθε τηλεοπτική εκπομπή – με τους ίδιους celebrities – που μου λένε πώς να βελτιώσω τη ζωή μου, το κορμί μου, το γατί μου…


Σιγά – σιγά άρχισα να βλέπω χιλιάδες βίντεο με bloggers απ ‘όλο τον κόσμο, οι οποίοι έχουν το ίδιο πάθος με εμένα και το σημαντικότερο.. είναι «κανονικοί» άνθρωποι!


Το πιο σημαντικό όμως είναι πως ετούτη εδώ η ανακάλυψη ήρθε στη ζωή μου την πιο κατάλληλη στιγμή. Μια περίοδο που – όπως οι περισσότεροι που ζούμε στην Ελλάδα – δεν ένιωθα καθόλου καλά με τη δουλειά και την καθημερινότητα μου σε αυτή.


Το blogging για εμένα λειτουργεί σαν «ψυχοθεραπεία – αυτοθεραπεία» γιατί ασχολούμαι με πάθος με κάτι που λατρεύω και που κανείς άλλος δεν έχει λόγο πάνω σε αυτό.


Για όλα φταίνε οι bloggers λοιπόν και θέλοντας να τους ευχαριστήσω για την έμπνευση που μου χάρισαν, σας παρουσιάζω ένα Tribute με τις αγαπημένες μου του εξωτερικού. 


Ως Αιγόκερως, εκτιμώ απεριόριστα το έξυπνο χιούμορ επομένως η σειρά με την οποία τις παρουσιάζω δεν αφορά στο ποια είναι αγαπημένη μου αλλά ποια με κάνει να γελάω περισσότερο:


Zoella ~ Θα μπορούσε να ήταν κολλητή μου και σε κάποια άλλη ζωή ίσως ήμασταν και συγγενείς. Αυτό το άτομο έχει βγει από άλλο έργο και κάθε φορά ανυπομονώ για το επόμενο βίντεο που θα ανεβάσει. Έχει απίστευτο χιούμορ, είναι τρομερά αυτοσαρκαστική και άξια εκπρόσωπος αυτού που λέμε ΑΓΓΛΙΔΑ (με την πολύ καλή έννοια, τους αγαπώ)!


Essiebutton ~ Αν η Sandra Bullock και ο Jim Carrey έκανα παιδί, το αποτέλεσμα θα ήταν σίγουρα αυτή εδώ η Καναδέζα που ζει στο Λονδίνο. Θεωρώ δεδομένο πως παρά-μιλάει και στον ύπνο της και την αγαπώ γιατί μου θυμίζει πολύ τον εαυτό μου.


Lilypebbles ~ Παράτησε το PR για να ασχοληθεί επαγγελματικά με το blog της. Και μόνο για αυτό RESPECT. Από εκεί και πέρα, μου αρέσουν πολύ τα βίντεο της γιατί σου δίνει αρκετές πληροφορίες για τα προϊόντα που δοκιμάζει  και έχει ωραία αισθητική, βγάζοντας αυτό που λέμε «το κορίτσι της διπλανής πόρτας». Για το μόνο που απορώ είναι πως βρίσκει τα λεφτά και αγοράζει το ένα Diptyque μετά το άλλο.



I COVET THEE~ Είναι τόσο όμορφη που μου θυμίζει την ωραία κοιμωμένη. Επαγγελματίας Make Up Artist, έχει την καλύτερη – για τις δικές μου προτιμήσεις – αισθητική στον τρόπο που παρουσιάζει τα θέματά της και στο blog και στο κανάλι της!


Keep Blogging…












3 σχόλια:

  1. Κι εγώ! Ανυπομονώ για το επόμενο meeting!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σήμερα ανακάλυψα το Blog σου κ καταθέτω πως και εγω άρχισα το Blogging πρόσφατα και ομολογώ λειτουργεί ψυχοθεραπευτικά... keep it up!
    http://evdokiastergiopoulou.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Σε ευχαριστώ πολύ! Συγχαρητήρια και για το δικό σου!

      Διαγραφή