5/26/2013

apivita • face mask



Και μπορεί όλοι να πέρασαν το Σαββατοκύριακο δίπλα στο κύμα, σε κάποια παραλία…

Εγώ επέλεξα να μείνω σπίτι και να ξεκουραστώ, μαζί και η επιδερμίδα μου!

Μη νομίζετε όμως πως μας έλειψαν οι βουτιές – το αντίθετο. Βρήκα την ευκαιρία να δοκιμάσω τη νέα μου face mask από την Apivita, με θαλάσσια λεβάντα, η οποία προσφέρει βαθιά ενυδάτωση και δροσιά!

Καταρχάς να πω πως μου αρέσουν πάρα πολύ τα προϊόντα του συγκεκριμένου brand, τόσο για τις συσκευασίες τους – ναι αυτές που είναι σαν από παλιό γιατροσόφι – όσο και για την ποιότητά τους που μέχρι στιγμής την βρίσκω αρκετά «τίμια» σε καλή σχέση με τις τιμές και  δεν με έχει απογοητεύσει. 

Πίσω στην μάσκα λοιπόν…

Μόλις την πήρα την έβαλα αμέσως στο ψυγείο, αφενός γιατί πιστεύω ότι έτσι συντηρείται καλύτερα, αφετέρου γιατί θέλω τα μέγιστα αποτελέσματα δροσιάς όταν την εφαρμόζω. Άλλωστε, από την συσκευασία της ακόμη, εισπράττεις μια υπόσχεση για φρεσκάδα και αναζωογόνηση. 

Η υφή της είναι σχετικά λεπτόρευστη σε σχέση με άλλες της ίδιας μάρκας , γεγονός που δεν με ενόχλησε γιατί κατά τους καλοκαιρινούς μήνες δεν αντέχω «βαριά» προϊόντα πάνω στο δέρμα μου και η μυρωδιά της είναι πραγματικά βουτιά στο απέραντο γαλάζιο καθώς μυρίζει… θάλασσα!

Όπως κάθε μάσκα προσώπου, την άφησα λίγο παραπάνω από τα 10 λεπτά που έγραφε η συσκευασία. Όταν ήρθε η ώρα να τη ξεβγάλω μου άρεσε πάρα πολύ το γεγονός του ότι έφευγε πολύ εύκολα με το νερό  και δεν χρειαζόταν να γίνω μούσκεμα – όπως μου συμβαίνει με άλλες μάσκες – για να την αφαιρέσω τελείως.

Το αποτέλεσμα; Τέλεια ενυδατωμένη  & ανακουφισμένη επιδερμίδα. Σίγουρα θα βουτήξω πολλές φορές στη συγκεκριμένη συσκευασία!  

Αλήθεια, ποια είναι η δική σας αγαπημένη face mask;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου