4/18/2014

shiny • disco lips

 


Ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί δεν έχει μιλήσει κανείς για αυτά.

Δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου ούτε βίντεο, ούτε άρθρο, τίποτα…

Εγώ πάλι, θέλω να βγω , να το φωνάξω να το πω! Βρήκα κάτι να γυαλίζει (αρέσει σε όλα τα κορίτσια), είναι lip gloss (αρέσει σε όοοοοοολα τα κορίτσια) και κυρίως μπορείς να το φορέσεις όποτε θέλεις, με ότι θέλεις και να δημιουργήσεις πάνω στις αγαπημένες σου αποχρώσεις άλλες τόσες που δεν ήξερες ότι θέλεις.

Το AMC Lip Gloss από την Inglot είναι ένας πραγματικός χαμαιλέον. Με εφέ «μαργαριταριού»  και προικισμένα με πλούσια pigments, αλλάζουν χρώμα αναλόγως από πού θα τα κοιτάξεις και κυκλοφορούν ελεύθερα σε 6 σουπερ γυαλιστερές αποχρώσεις.

Η δική μου είναι η 543 και αρχικά το είχα αγοράσει γιατί σχεδόν πάντα φοράω gloss πάνω από τα κραγιόν μου.

Εντάξει το είχα αγοράσει επειδή γυάλιζε πάρα πολύ. Κοινώς μου γυάλισε.

Είχα βαρεθεί όμως τα διάφανα glosses που το βουρτσάκι τους γίνεται ένα σίχαμα (ναι, ναι έτσι γίνεται) μετά από 2-3 χρήσεις και από την άλλη δεν ήθελα να περιοριστώ σε ένα gloss μιας μόνο απόχρωσης γιατί βασικά μου αρέσουν τα πολλά όπως έχεις καταλάβει.

Επέλεξα το συγκεκριμένο γιατί ήταν πιο κοντά στις περισσότερες αποχρώσεις κραγιόν που έχω.

Εντάξει, επέλεξα το συγκεκριμένο γιατί εκείνη τη μέρα δεν μπορούσα να τα πάρω όλα και έπρεπε να πάρω μόνο ένα.

Και ενώ το πήρα για να το συνδυάσω, τελικά έχω καταλήξει να το φοράω σκέτο γιατί είναι απλά φανταστικό. Δεν έχει καθόλου «νερουλή» σύσταση, αντίθετα είναι αρκετά πλούσιο και ενυδατικό και αφήνει χρώμα-τα, ειδικά αν είσαι λάτρης των natural looks ή πολύ απλά η περίσταση ή, η διάθεσή σου δεν επιβάλει στοκάρισμα τη δεδομένη εκείνη στιγμή.

Ε και ναι. Θα πω το κοινότυπο.

Δεν έχει υπάρξει φορά που να μην με έχουν ρωτήσει τι lip gloss φοράω στα χείλη.
Άραγε πιο χρώμα κοιτούσαν όταν με ρωτούσαν; Χμ;

Caprigirl!         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου