4/21/2014

ole ole • olay



Και μπορεί οι διακοπές του Πάσχα να τελείωσαν μόλις, αλλά εγώ σου βρήκα «7 σε 1» λόγους για να συνεχίζεις να φωνάζεις OLE από τη χαρά σου!

Τι εννοείς δεν σε έπεισα; Συνέχισε να διαβάζεις φίλη μου!

Ήταν πάλι από εκείνες τις μέρες που η ενυδατική που είχα – όταν δεν ήθελα να χρησιμοποιήσω ΒΒ κρέμα - δεν με ικανοποιούσε γιατί την ένιωθα πολύ βαριά. Ξαφνικά.

Ήθελα κάτι να βρω… μια καινούρια που θα την αγαπούσα και  θα ήταν η «καλύτερη ενυδατική που είχα δοκιμάσει ποτέ».

Και κάπου εκεί ξανα συνέβη Ιλιάδα (διάβασε εδώ για να καταλαβαινόμαστε).

Η γεμάτη καλούδια τσάντα που μου είχε φέρει εκτός από καλλυντικά είχε και διάφορα προϊόντα περιποίησης που ανυπομονούσα να δοκιμάσω, μέσα σε αυτά και η ενυδατική κρέμα προσώπου OLAY TOTAL EFFECTS 7 in One.

Οι φήμες (και το κουτάκι της) λένε πως πρόκειται για το πιο συμπυκνωμένο 7 σε 1 προϊόν με  SPF20 και ιδιότητες αντιγηραντικής κρέμας με εντατικού ορού, μαζί! 

Επίσης, τα σημάδια γήρανσης που αντιμετωπίζει είναι τα εξής:
1.       Γραμμές και ρυτίδες
2.       Έλλειψη σφριγηλότητας
3.       Εμφανείς πόροι
4.       Ανομοιόμορφος τόνος επιδερμίδας
5.       Ανομοιόμορφη υφή επιδερμίδας
6.       Ξηρότητα
7.       Θαμπή όψη

Τι έχω να σου πω εγώ…

Στα Θετικά

Έχει πολύ όμορφη και βολική συσκευασία και το προϊόν από το dispenser  βγαίνει ακριβώς στην ποσότητα που χρειάζεσαι!

Θέλοντας να τονίσουν την ένωση της κρέμας με τον ορό, το προιόν μέσα στο μπουκάλι δείχνει να σχηματίζει ένα σπιράλ 2 αποχρώσεων όπως αυτά τα κόκκινα με άσπρο γλειφιτζούρια των Χριστουγέννων. Αυτό το βάζω στα θετικά γιατί κάθε φορά που το βλέπω κάπως μου φτιάχνει τη διάθεση….

Μυρίζει ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!! Η μυρωδιά της μου θυμίζει αντηλιακή κρέμα και συγκεκριμένα την ώρα που φτάνεις στη θάλασσα και πασαλείφεσαι γρήγορα-γρήγορα πριν κάνεις την πρώτη βουτιά (ναι, ναι αυτή είμαι εγώ…)!!!

Είναι μια πάρα πολύ καλή και αποτελεσματική κρέμα που σκέφτομαι (σπάνια μου συμβαίνει) να την ξανά αγοράσω μόλις μου τελειώσει.

Δεν μπορώ να απαντήσω με απόλυτη βεβαιότητα για μερικά από τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα της επιδερμίδας που ανέφερα ότι καταπολεμά πιο πάνω καθώς είμαι 31 χρόνων και δεν έχω εμφανή (καθόλου βασικά) σημάδια γήρανσης  στο πρόσωπο μου.

Όμως.

Σε ότι αφορά στην υφή, στην ξηρότητα, στην θαμπή επιδερμίδα, σου λέω πως είναι ένα πάρα πολύ τίμιο προϊόν που κάνει πραγματικά όσα υπόσχεται. Από τότε που τη χρησιμοποιώ έχω δει αισθητή βελτίωση της υφής, έχει ρυθμιστεί κατά πολύ η ξηρότητά μου – ενώ ΕΥΤΥΧΩΣ δεν μου έχει βγάλει λιπαρότητα – και είναι πάρα πολύ βασικό το ότι απορροφάται σχεδόν αμέσως και από το πρόσωπο και από τα χέρια!!!!

Στα Αρνητικά (πάντα υπάρχουν)

Ίσως να έβαζα μόνο την τιμή ΑΛΛΑ μόνο στη λογική του ότι το brand της OLAY  το συναντάς στα «ευρείας» σειράς προϊόντα τα οποία φαινομενικά πάντα είναι και τα πιο προσιτά.

Η συγκεκριμένη λοιπόν είναι 40ml και αν θυμάμαι καλά κοστίζει περίπου 49 ευρώ (ευρώ και ml δηλαδή).

Ωστόσο τα αξίζει τα λεφτά της και οι γνωστές αλυσίδες καλλυντικών κάνουν πολύ συχνά εκπτώσεις και προσφορές!

Έλα πες, δεν σου έφτιαξα τη διάθεση; Ακόμα το σκέφτεσαι που αύριο επιστρέφεις στη δουλειά;

Μεταξύ μας….κι εγώ! OLE!

Caprigirl!         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου