6/02/2013

may • favorites



Έφυγε και ο Μάιος και μαζί του και η Άνοιξη. Καλοκαιράκι πια και ήρθε ο καιρός να σας συστήσω τα αγαπημένα του μήνα που πέρασε.

Ομολογώ πως αυτόν τον μήνα δοκίμασα πολλά καινούρια προϊόντα, μερικά από τα οποία με κέρδισαν αμέσως και θα τα δείτε παρακάτω, αλλά ξανά – αγάπησα και κάποια μου παλαιότερα, τα οποία για κάποιο λόγο είχα σταματήσει να χρησιμοποιώ.



hair & face products

Όπως έχω πει και άλλες φορές και θα με ακούσετε ξανά να λέω, η APIVITA ανήκει στα αγαπημένα μου brands επομένως δεν είναι τυχαίο που αυτόν τον μήνα, η λίστα μου περιλαμβάνει δύο προϊόντα της. Το πρώτο είναι το σαμπουάν για λάμψη και αναζωογόνηση με εσπεριδοειδή και μέλι. Δεν έχω λόγια… καταρχάς δεν θέλεις να λουστείς, θέλεις να το φας! Αυτό το σαμπουάν είναι κυριολεκτικά «πρωινό» για τα μαλλιά γιατί εκτός του ότι το άρωμα του σου θυμίζει αυτό ακριβώς. Μέλι και χυμό πορτοκάλι, αλλά και γιατί μετά το λούσιμο νιώθεις πραγματικά τα μαλλιά σου πιο φρέσκα και πιο καθαρά, έτοιμα για την καινούρια μέρα!

Το δεύτερο αγαπημένο προϊόν για τα μαλλιά είναι το MYTHIC OIL της L OREAL, το οποίο βρισκόταν ξεχασμένο στο ντουλαπάκι του μπάνιου μου. Για την ακρίβεια δεν το είχα αγοράσει καν εγώ. Μου το είχε αφήσει η αδερφή μου σε μια από τις σπάνιες επισκέψεις της στην Αθήνα. Όταν είχα αρχίσει να το χρησιμοποιώ μπορώ να πω πως δεν είχα μείνει πολύ ευχαριστημένη. Βασικά πιστεύω πως ο λόγος ήταν γιατί δεν μου άρεσε η μυρωδιά του, την οποία σύγκρινα με το αντίστοιχο έλαιο της KERASTASE (και δεν συγκρίνεται). Για να είμαι ειλικρινής η μυρωδιά του ακόμη δεν μου αρέσει. Όμως ξεκίνησα να το χρησιμοποιώ γιατί  τα μαλλιά μου έχουν πραγματικά ανάγκη από τροφή και προστασία και γιατί ήθελα να ενισχύσω τη λάμψη των ξανθωπών μου ρεφλέ. Ε λοιπόν είναι μαγικό! Αφού σκουπίσω καλά τα μαλλιά μου βάζω λίγη ποσότητα πριν ξεκινήσω το στέγνωμα – για προστασία – και αφού ολοκληρώσω με το styling, βάζω μια μικρή σταγόνα στις παλάμες μου και με αυτή χαϊδεύω απαλά τα μαλλιά μου.  Το ότι μετά τα μαλλιά μου αντανακλούν τους χρυσούς ιριδισμούς του ήλιου είναι άραγε η ιδέα μου ή αυτό το προϊόν είναι πράγματα μυθικό;

Περνώντας στο πρόσωπο, όλοι (???) θα θυμάστε το προηγούμενο μου review για τις BB Creams και συγκεκριμένα αυτή της NIVEA που με κέρδισε. Όπως είχα λοιπόν αναφέρει, η συγκεκριμένη έχει SPF 10 αλλά αυτός ο μήνας – και οι επόμενοι που έρχονται – έχουν πολύ πιο ζεστές μέρες γεγονός που με έκανε να χρειάζομαι μεγαλύτερη αντηλιακή προστασία. Τη λύση βρήκα στη νέα κρέμα της………έκπληξη…. APIVITA! Μυρίζει υπέροχα, εφαρμόζει υπέροχα, προστατεύει υπέροχα… Για αρχή να πούμε πως η ένδειξη ΒΒ δεν αναγράφεται πουθενά στο προϊόν. Για την ακρίβεια η συγκεκριμένη κρέμα είναι αντηλιακή κρέμα προσώπου – SPF 30 – με χρώμα και άρωμα από θαλάσσια λεβάντα και πρόπολη. Όπως καταλαβαίνετε ήταν ένα στοίχημα. Πριν την πρώτη εφαρμογή ήμουν κάπως διστακτική γιατί ως γνωστόν όλες οι αντηλιακές προσώπου έχουν  πολύ – πολύ πλούσια υφή που τις κάνει πολύ βαριές και λιπαρές για την επιδερμίδα, χρειάζονται μια αιωνιότητα για να απορροφηθούν και στο τέλος καταλήγεις να μοιάζεις στοκαρισμένη… Αυτό δεν θα συμβεί ποτέ με αυτήν την κρέμα. Η υφή της είναι τόσο ελαφριά, εφαρμόζει τέλεια, απορροφάται σχεδόν αμέσως και πάλι.. μου δίνει την επιθυμητή κάλυψη ενός ελαφρύ make up. 

.. και πάνω στην ώρα για το επόμενο αγαπημένο! Παρακολουθώντας αρκετά βίντεο στο Youtube έτυχε να ακούσω συχνά για το GEL ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ DIADERMINE και ομολογώ πως ήθελα πολύ να το δοκιμάσω μιας και όπως έχω πει ξανά, βάφομαι καθημερινά. Το λάτρεψα! Για μένα είναι μακράν το καλύτερο ντεμακιγιάζ που έχω δοκιμάσει. Καταρχάς στη σύνθεση του περιέχει ροδόνερο, γεγονός που το κάνει πολύ ευχάριστο, ευωδιαστό και μυρωδάτο! Απευθύνεται σε ευαίσθητα και ευπαθή δέρματα, πράγμα που το κάνει εξίσου αξιόπιστο και σε κανονικά δέρματα σαν το δικό μου και είναι τόσο μα τόσο αποτελεσματικό. Αφαιρεί κάθε κατάλοιπο από το μακιγιάζ μου, ακόμη και την αδιάβροχη μάσκαρα και η υφή του είναι τόσο ανακουφιστική και αναζωογονητική για το δέρμα!        




make up

Ο Μάιος  ήταν ο μήνας του bronze. Τόσο στα ρούχα όσο και στο μακιγιάζ μου. Ίσως να ήταν θεωρητικά λίγο νωρίς αλλά πραγματικά βιάζομαι για το καλοκαίρι και από την άλλη, το συγκεκριμένο μακιγιάζ έρχεται και  αναδεικνύει / αναδεικνύεται τόσο πολύ με τα μαλλιά μου, που μια μέρα μια συνάδελφος μου είπε ότι είμαι σαν καραμέλα (το πήρα για καλό!)
 
Τα pigments της MAC δεν θέλουν συστάσεις… ωστόσο εγώ σας συστήνω την απόχρωση ΤΑΝ που είναι και η αγαπημένη μου του μήνα. Την έχω από πέρυσι – και μεταξύ μας θα την έχω για πάντα μιας και δεν τελειώνουν ποτέ – αλλά την χρησιμοποίησα πολύ, αυτόν τον μήνα. Είναι ιδανική για να τη χρησιμοποιείτε μόνη της, δημιουργώντας ένα διακριτικό smokey eyes look αλλά και σε συνδυασμό με σκούρες αποχρώσεις (μαύρο, σκούρο καφέ) για μεγαλύτερη ένταση. Έχει απίστευτο χρώμα, τέλεια απόδοση και κάνει φοβερούς, φοβερούς ιριδισμούς. Άλλο ένα plus; αν και σε σκόνη, δεν πέφτουν πολλά τρίμματα κατά την εφαρμογή της και απλώνεται πάρα πολύ εύκολα!

Συνεχίζοντας σε bronze διάθεση, ανακάλυψα αυτή τη φοβερή απόχρωση της SEVENTEEN, N0 532. Είναι το απόλυτο καλοκαιρινό χρώμα καθώς συνδυάζει τόνους από καφέ, χρυσό και πορτοκαλί στην ιδανική αναλογία και δεν σας κρύβω πως ανυπομονώ να το φορέσω και μαυρισμένη! Στα θετικά να σημειωθεί φυσικά και η διάρκεια, γεγονός που ισχύει για όλα τα βερνίκια της συγκεκριμένης μάρκας.

Last but not least  το πορτοκαλί – ροδακινί ρουζ Νο 51 της INGLOT. Την έχω ερωτευτεί αυτήν την απόχρωση και όχι άδικα αφού – όπως και όλα  τα ρουζ της INGLOT  - έχουν την καλύτερη απόδοση χρώματος γεγονός που τα κάνει και λίγο επικίνδυνα αν παρασυρθείτε και βάλετε πολύ ποσότητα στο πινέλο. Σε κανένα δεν αρέσει το αποτέλεσμα ερυθρόδερμος κλόουν… 



perfumes

Τον Μάιο, ένα όνειρο έγινε πραγματικότητα. Όχι δεν είμαι ΤΟΣΟ ΠΕΖΟΣ άνθρωπος, αλλά οφείλετε όλοι να το παραδεχτείτε πως αν κολλήσουμε με ένα άρωμα, δεν σταματάμε να το θέλουμε μέχρι να το αποκτήσουμε. Είναι τότε που νομίζουμε ότι το μυρίζουμε παντού, ακόμη και όταν περνάμε έξω από σουβλατζίδικο και όταν εντελώς τυχαία περνάμε κάθε τρεις και λίγο από το stand καλλυντικών και ψεκαζόμαστε με το μισό μπουκάλι.  Σε τέτοιο βαθμό πώρωσης είχα φτάσει με το  BVLGARI JASMINE NOIR μέχρι που το απέκτησα! Ο έρωτας ξεκινάει από το μπουκάλι. Αυτό το βαρύ, «σοβαρό» σαν μέταλλο, γυάλινο, μαύρο – χρυσό κόσμημα είναι άξιος εκπρόσωπος του brand και ταιριάζει απόλυτα στον «αυστηρό», γήινο, αιγόκερήσιο  χαρακτήρα  μου. Όσο για το άρωμα; Η πεμπτουσία της τέχνης και τεχνικής αφού καταφέρνει να συνδυάζει τις λουλουδάτες νότες του γιασεμιού με τις όλο αυτοπεποίθηση δυνατές  και μυστηριώδεις νότες του ξύλου…. Περιττό να πω πως το φορούσα κάθε μέρα!

Και επειδή η εμμονή μου με τα αρώματα δεν περιορίζεται σε εμένα την ίδια, δεν θα μπορούσα να αναφέρω το αγαπημένο μου και πραγματικά αιθέριο, έλαιο, για το σπίτι μου. Ακόμη και οι πέτρες, ακόμη και αυτές στο τελευταίο χωριό της Ζιμπάμπουε γνωρίζουν τη WHITE MASK BY THE BODY SHOP. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζουν είναι πως αυτή η μαγική μυρωδιά βγαίνει και σε αρωματικό χώρου. Νομίζω τα λόγια είναι περιττά και ναι έχω ποτίσει και βαμβάκια για το ντουλάπι με τα εσώρουχα!  

Καλό καλοκαίρι!
   


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου