6/10/2013

cherry • box



Όταν λαμβάνεις δώρα από αγαπημένα σου πρόσωπα δεν μπορεί παρά να είναι γλυκά και όμορφα! Πόσο μάλλον όταν η ετικέτα πάνω γράφει  cherry box και προέρχονται από ένα πραγματικά γλυκό και όμορφο πλάσμα, την καλή μου φίλη Αριέττα.

Το CHERRYBOX πιστεύω πως – πια – το γνωρίζουμε όλες. Πρόκειται για μια συνδρομητική υπηρεσία στην οποία εγγράφεσαι, ενημερώνεις το profile σου με τα beauty χαρακτηριστικά και συνήθειές σου και προχωράς σε παραγγελία ή  καλύτερα στη συνδρομή που σε ενδιαφέρει (είναι πολύ οικονομικό) και η εταιρεία αναλαμβάνει να σου στέλνει – ανάλογα το χρονικό διάστημα που επέλεξες – προϊόντα γνωστών εταιρειών  σε travel / sample size για να τα δοκιμάσεις.

Εγώ για να είμαι ειλικρινής «λάκισα» και δεν ολοκλήρωσα με τη συνδρομή γιατί σκέφτηκα πως ακόμη και αυτά τα λίγα χρήματα προτιμώ να τα επενδύσω σε κανονικού μεγέθους προϊόντα τα οποία πρώτα θα έχω επεξεργαστεί – κοινώς θα ψαχουλέψω μέχρι θανάτου τα testers και θα σπάσω τα νεύρα στις πωλήτριες – και μετά θα δοκιμάσω… επίσης ήξερα πως η Αριέττα προχώρησε σε συνδρομή επομένως περίμενα τη δική της γνώμη για να δω αν άξιζε ο «κόπος».

Τον μήνα που μας πέρασε είχα τη γιορτή μου και την Παρασκευή που μας πέρασε, διήνυσα  μια από τις πιο φριχτές μέρες της εβδομάδας. Η ώρα στο γραφείο δεν περνούσε με τίποτα και τα τηλέφωνα χτυπούσαν σαν τρελά… κάποια στιγμή χτύπησε και το θυροτηλέφωνο και ανοίγοντας συνειδητοποίησα πως ήταν courier… να μη σας τα πολυλογώ όταν ανέβηκε πάνω νόμιζα ότι ήταν Χριστούγεννα και μπήκε ο Santa.  Έψαχνε την κα. Ιωαννίδου – εμένα δλδλ – και στα χέρια του κρατούσε ένα κουτάκι με το γνωστό λογότυπο πάνω… ειλικρινά δεν πήγε καν το μυαλό μου και επειδή ήμουν τόσο «ζαλισμένη» για μια στιγμή νόμισα πως ίσως να είχα κάνει τη συνδρομή και να μην το θυμόμουν… φυσικά, η έκπληξη προερχόταν από την Αριέττα μου, που μου το έκανε δώρο για τη γιορτή μου (μου αποκάλυψε ότι θα έχω να περιμένω ένα και τον Ιούλιο). Η χαρά μου δεν περιγράφεται και μεταξύ μας είναι το τέλειο δώρο κορίτσια γιατί εκτός του ότι περιέχει το στοιχείο της έκπληξης (ειλικρινά θα πάθει ζημιά όποιος είναι ανυποψίαστος παραλήπτης), αποτελείται από ένα σωρό beauteκαλούδια που δεν σε αφήνουν με τίποτα αδιάφορο!!!

Εντυπώσεις λοιπόν…

Καταρχάς δεν έχω προλάβει να χρησιμοποιήσω κάποιο από τα προϊόντα ακόμη αλλά θα σας δείξω τι περιείχε και τι εντύπωση μου δίνει ως τώρα.

Bioplasis /  Peeling προσώπου. Από όλα, είναι το μοναδικό που ήρθε σε σχετικά νορμάλ μέγεθος. Τα υπόλοιπα δεν μου φαίνονται καν travel size. Περιέχει πάρα πολλά αντιοξειδωτικά, βιολογικά συστατικά και απευθύνεται ακόμη και στις πιο ευαίσθητες επιδερμίδες. Εγώ για την ώρα δίνω ψήφο εμπιστοσύνης στο πολύ ευχάριστο άρωμα που έχω διακρίνει. Τα 60 ml κοστίζουν 20,65€ και νομίζω το βρίσκεις στα φαρμακεία.

Red Water / Αφρίζον τζελ καθαρισμού προσώπου. Έχει ενδιαφέρουσα συσκευασία. Όπως έχω πει δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη αλλά μπορώ να πω ότι μου θυμίζει περισσότερο αφρόλουτρο και η μυρωδιά του απορρυπαντικό πιάτων. Θα του δώσουμε όμως μια ευκαιρία. Τα 200 ml / 12,25€

Fresh Line / Cleo σαμπουάν για συχνό λούσιμο. Τα Fresh Line για να είμαι ειλικρινής έχω απορήσει γιατί συμμετέχουν καθώς είναι αρκετά γνωστό και σχετικά οικονομικό brand. Είναι μια φίρμα λοιπόν που γνωρίζω και εμπιστεύομαι καθώς κατά καιρούς έχω αγοράσει αρκετά από τα προϊόντα της (πρέπει να δοκιμάσετε τις μάσκες προσώπου).  Το συγκεκριμένο δεν θα το χρησιμοποιήσω ακόμα. Θα το  πάρω μαζί με το παραπάνω τζελ σε ένα ταξίδι μου στις 30 Ιουνίου στην Κέρκυρα (παντρεύεται η κολλητή μου yeaaaaaah)μιας και το size του εξυπηρετεί, ακριβώς, την περίσταση. Τα 200ml / 9,90€

Lothantique / J’ entends la mer. Αυτό το άρωμα που έχει έρθει σε συσκευασία «πιο δείγμα πεθαίνεις» είναι από τα πιο αδιάφορα αρώματα που έχω μυρίσει. Εκτός του ότι δεν έχω ιδέα για το brand, το BE YOU παίζει και να είναι πιο ενδιαφέρουσα μυρωδιά… τα 100ml / 27,63€ - δεν αναρωτιέμαι αλλά εγώ δεν έδινα ούτε cent (sorryyyyyyyyy).

Laura Mercier / Mascara Long Lash Black. Ίσως το μόνο προϊόν που ανυπομονώ πραγματικά να δοκιμάσω  μιας και τα προϊόντα του συγκεκριμένου brand έχουν αποδειχτεί πολυπόθητα – και λόγω ποιότητας και λόγω τιμών. Το τεμάχιο κοστίζει 29,50€ (αουτς).

M Free / Εντομοαπωθητικά Μαντηλάκια. Αυτό δεν κατάλαβα τι θέση είχε μέσα στο Cherrybox αλλά οκ… αχρείαστο δεν θα πάει μια φόρά… το Spray Lotion  80ml. / 7,90€

Μείνετε συντονισμένοι για τα comments και μετά τη δοκιμή τους. Όπως και να χει, ήταν το τέλειο nameday gift ever

Σ’ αγαπώ Κουμπαρούλα μου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου