6/18/2013

bio plasis face peeling • review



Στο προηγούμενο μου post είχα μιλήσει για το CHERRYBOX Ιουνίου το οποίο έλαβα ως (υπέροχο) δώρο για τη γιορτή μου, από την καλή μου φίλη Αριέττα.

Σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα πρώτο review για το BIO PLASIS FACE PEELING το οποίο όπως είχα αναφέρει ήταν και το μόνο που ήρθε σε κανονικό μέγεθος.

Θέλοντας να είμαι σαφής και περιεκτική θα επικεντρωθώ στο ότι το συγκεκριμένο προϊόν έχει  ένα τεράστιο πλεονέκτημα και αντίστοιχα ένα τεράστιο μειονέκτημα…

Bad news come first… η μυρωδιά του δεν υποφέρεται! Όταν αρχικά το είχα μυρίσει από τη συσκευασία του – όπως είχα αναφέρει και στο last post – με είχαν κερδίσει οι νότες μαστίχας που είχα διακρίνει μαζί με μια γενικότερη φρεσκάδα που αναδυόταν από το σωληνάριο…

...και ύστερα ήρθε η εφαρμογή… 

το συγκεκριμένο peeling όπως και όλα τα προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας βασίζονται στο Μαστιχέλαιο Χίου και στο ελαιόλαδο βιολογικής καλλιέργειας. Κανένα πρόβλημα. Μόνο που όταν ξεκινάει η εφαρμογή του στο πρόσωπο, τα αγνά αυτά συστατικά είναι σα να μεταλλάσσονται σε ότι χημική εξίσωση υπάρχει με αποτέλεσμα η μυρωδιά να είναι τόσο ανυπόφορη που όση ώρα τρίβω το πρόσωπό μου να αναγκάζομαι και να προσπαθώ να κλείσω τη μύτη μου ή να μοιάζω με τον Jim Carrey που κάνει κάτι απίστευτες γκριμάτσες αναφωνώντας “Dear Lord” και άλλα τέτοια θρησκευτικά…

Θέλω όμως να είμαι δίκαιη κορίτσια… αν ξεπεράσουμε αυτόν τον μποχερό ομολογουμένως σκόπελο, το συγκεκριμένο peeling είναι ΜΑΓΙΚΟ! Κάνει πολύ καλή δουλειά στο δέρμα και μετά το πλύσιμο το μόνο που μένει είναι μια μωρουδίστικη επιδερμίδα, τόσο μα τόσο απαλή που δεν σταματάω να αγγίζω το πρόσωπό μου για πολύ ώρα (ναι, μάλλον πρέπει να το γυρίσω σε βίντεο το όλο concept).

Νομίζω το βρίσκουμε στα φαρμακεία και να σημειωθεί πως τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι πιστοποιημένα και πως παράγονται σύμφωνα με τους κανόνες του Fair Trade, δηλαδή με σεβασμό προς τους εργαζομένους που εμπλέκονται σε όλα τα στάδια της παραγωγής τους!!!
Τώρα αν με ρωτάτε αν θα το αγόραζα... Μάλλον όχι γιατί η μυρωδιά είναι πραγματικά ανυπόφορη. Όμως επειδή αντιλαμβάνομαι πως πρόκειται για μια αξιόλογη εταιρεία με καλά προιόντα, θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια ενυδατική ή κρέμα ματιών καθώς βλέπω πως έχουν μεγάλη γκάμα.

Έχει δοκιμάσει κάποια από εσάς το ίδιο, από το CHERRYBOX; Θα χαρώ να λάβω τα σχόλια σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου