9/02/2014

the first • fall


Οι Σκανδιναβοί ξέρουν από κρύο… εμείς ξέρουμε από ζέστη και εγώ ξέρω πως φέτος το καλοκαίρι εκτός του ότι την κατακοπάνησα από το μπλογκ μου (παιδιιιιιιιιιιιιιιιί μου!!!!) ανακάλυψα και δύο υπέρ τέλεια προϊόντα που θέλω οπωσδήποτε να μοιραστώ μαζί σου!

Το brand της Decubal δεν το γνώριζα. Και πώς να το γνωρίζω άλλωστε αφού φέτος το καλοκαίρι έφτασε και στην Ελλάδα (διατίθεται αποκλειστικά στα φαρμακεία).

Μόλις όμως έμαθα για αυτό και τις καταπληκτικές ιδιότητες που προσφέρουν τα προϊόντα του, ήθελα αμέσως να το δοκιμάσω!

Βλέπεις, Χειμώνα-Καλοκαίρι το πρόβλημα μου είναι ίδιο. Τα πόδια μου είναι μονίμως πάρα πολύ ξηρά και σκασμένα – και με πολύ ντροπή, φόβο και πάθος ομολογώ ότι αμελώ συχνά το πεντικιούρ μου  - και η επιδερμίδα του σώματός μου τραβάει όσο η «ζωή τραβά την ανηφόρα» κάθε φορά που θα βγω από το μπάνιο.

Στο εμπόριο κυκλοφορούν άπειρες κρέμες για τέτοιες περιπτώσεις αλλά κάπου είχα αρχίσει να κουράζομαι από τις «συνηθισμένες» επιλογές και τα έντονα αρώματα και έψαχνα κάτι πιο εξειδικευμένο. Και το βρήκα!

Decubal intensive foot cream
Αυτό το χαριτωμένο, ζουμερό κόκκινο σωληνάριο ταξίδεψε μαζί μου παντού φέτος. Και όταν λέω παντού εννοώ στην Κέρκυρα που πήγα και στην Αθήνα που επέστρεψα! 

Αν και είναι σχεδιασμένη για  επιδερμίδες με παθολογική ξηρότητα - και ομολογουμένως η σύστασή της είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΛΟΥΣΙΑ -  πιστεύω πως ταιριάζει και στις «κανονικές» καθώς μαλακώνει τα πέλματα των ποδιών και προλαμβάνει το σκάσιμο ενώ (πολύ χρήσιμο για δώσε προσοχή!) έχει αποσμητική δράση που περιορίζει τις οσμές!!!

Αν και περιέχει έλαια αμυγδάλου και αβοκάντο, βιταμίνη E και κεκαθαρμένη λανονίνη και γλυκερίνη που έχουν μαλακτικές ιδιότητες, δεν έχει άρωμα, χρωστικές και parabens (ξου μακριά)!

Decubal Basic original clinic cream
Αν ψάχνεις μια κρέμα που θα φροντίζει σαν πιστός υπηρέτης το δέρμα σου, μην πάς μακριά. Διάβασε αυτό πρώτα και μετά πήγαινε στο φαρμακείο της γειτονιάς σου. Η συγκεκριμένη κρέμα είναι πραγματικά θαυματουργή!!!!!

Καταρχάς είναι η ΜΟΝΗ κρέμα – προϊόν που έχω συναντήσει εγώ προσωπικά και έχει αυτό που λέμε 24ωρη δράση. Δηλαδή την εφαρμόζεις απόγευμα, βάζεις τα ρούχα σου, βγαίνεις έξω, επιστρέφεις, πηγαίνεις για ύπνο και το πρωί πιάνεις το δέρμα σου και συνεχίζεις να νιώθεις πως «χμ… εδώ κάτι καλό συνέβη»!!!!

Η συγκεκριμένη κρέμα ενυδατώνει, περιποιείται και προστατεύει καθημερινά την ξηρή και ευαίσθητη επιδερμίδα ενώ  διατηρεί τη υγρασία μειώνοντας την εξάτμιση του νερού.

Το καλύτερο το άφησα για το τέλος γιατί είναι από «αυτά» που δεν δίνεις σημασία και όταν τα ανακαλύπτεις χαίρεσαι μόνος σου. Εντάξει μπορεί να χαίρομαι μόνο εγώ. Μόνη μου.

Οι συσκευασίες είναι «αντιολισθητικές». Και οι δύο κρέμες όπως είπα είναι πάρα πολύ πλούσιες και όταν έχεις ήδη εφαρμόσει σε κάποια περιοχή και χρειαστείς και άλλο προϊόν… πιέζεις το σωληνάριο και ανακαλύπτεις ότι δεν γλιστρά καθόλου! Μα καθόλου!

Τόσο πολύ έχω χαρεί που δε με ενοχλεί καθόλου που έβρεξε σήμερα. Άντε και καλό Φθινόπωρο!  

Μίλα μου…όμορφα,στα σχόλια. 

Caprigirl!         
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου