6/26/2014

four • more #3



Το να υπόσχομαι αφοσίωση στο blog το καλοκαίρι, είναι μάταιο.

Η ζέστη με αποσυντονίζει και οι θερινοί πειρασμοί (cocktails, βόλτες, μπάνια… να πω κ άλλα;) με βγάζουν εκτός πορείας .

Κάπως έτσι μια Ωραία ημέρα βρέθηκα και στο Ναύπλιο. Μια αγαπημένη πόλη που είχα επισκεφθεί άλλη μια φορά στο παρελθόν και μου είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις.

Αν και δεν έχω μεγαλώσει σε πόλη με θάλασσα (στα πόδια μου), όλα μου τα παιδικά χρόνια – στον καλοκαιρινό μου παράδεισο, τη Μαρώνεια – ήταν γεμάτα θάλασσα.

Αργότερα οι σπουδές στη Μυτιλήνη και στη Βαρκελώνη με έκαναν να αισθάνομαι πως η θάλασσα υπήρχε πάντοτε μέσα μου και μόνο στη θέα της… όλη μου η ύπαρξη και τα «προβλήματα» μου μπορούσαν να χαθούν για πάντα!

Κάπως έτσι «χάθηκα» λοιπόν και μια μέρα του Ιούνη στο μαγικό Ναύπλιο.
 
|Το πλοίο θα σαλπάρει…|



|Από τα πιο γραφικά σοκάκια μέσα στην «παλιά» πόλη|


|Εγώ αν ήμουν στη θέση του ίσως δεν επέστρεφα ποτέ|    



 |Πόση ομορφιά σε μια τόσο απλή εικόνα|

|Δεν είναι κρυφό. Το Μπούρτζι είναι το πιο δημοφιλές αξιοθέατο της πόλης|

|Θέα που σκοτώνει…|

 |Για το τέλος… μια στάση στη διάσημη gelateria του Ναυπλίου, επιβάλλεται| 


Caprigirl!         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου