5/03/2014

rose • on you




Ο δρόμος για την όμορφη επιδερμίδα δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα.

Ή μήπως είναι;

Η βραδινή ρουτίνα μου μέχρι τώρα περιελάμβανε τα απολύτως βασικά και απαραίτητα. 


  • Ντεμακιγιάζ
  • Απολέπιση στα χείλη με το αγαπημένο μου LUSH scrub
  • Βούρτσισμα δοντιών
  • Αγκαλίτσες με τον Sherlock μέχρι να μας πάρει ο ύπνος

Όλα αυτά άλλαξαν μόλις η Beauty Fairy μου, Ιλιάδα, μου έδωσε να δοκιμάσω τη Μάσκα Νυκτός με Άγριο Τριαντάφυλλο του Korres.

Αυτό που μου έκανε αρχικά εντύπωση ήταν το γιατί «μάσκα» και όχι «κρέμα»; 

Μόλις άνοιξα το βαθύ κόκκινο βαζάκι κατάλαβα πως αυτή η τριανταφυλλένια, βελούδινη υφή ήταν κάτι το διαφορετικό απ’ όσα είχα δοκιμάσει μέχρι σήμερα και περίμενα πως και πώς να έρθει η ώρα του ύπνου για να την εντάξω στη βραδινή μου ρουτίνα και επισήμως.

Εδώ και 1 εβδομάδα που τη χρησιμοποιώ ευλαβικά, έχω να σου πω πολλά!

Αν και έχει σύσταση μάσκας λοιπόν, μόλις την εφαρμόζω στην επιδερμίδα μου λιώνει με τη θερμοκρασία του προσώπου και απορροφάται εντυπωσιακά γρήγορα κάνοντας το άπλωμα της παιχνιδάκι. Δεν είναι περίεργο λοιπόν που καθημερινά νιώθω αυτό το θετικό beauty σκίρτημα, αν αναλογιστείς πως πολλές κρέμες νυκτός (και ημέρας) αργούν πάρα πολύ να απορροφηθούν κάνοντας την επιδερμίδα λιπαρή και λαμπερή – με την κακή έννοια. Την πολύ κακή έννοια! 

Αυτό που όμως με έχει πραγματικά συνεπάρει είναι τα αποτελέσματά της στην επιδερμίδα μου! Προσφέρει πολύ βαθιά ενυδάτωση – πιάνω τον εαυτό μου να «πασπατεύει» το πρόσωπο μου κάθε πρωί που ξυπνάω και….μμμμ… φράπα – και επανορθώνει άμεσα από τις πρώτες κιόλας χρήσεις.

Αυτό δεν άργησα καθόλου να το καταλάβω μιας και την προηγούμενη εβδομάδα ενέδωσα σε μια σειρά από κολασμένες, σοκολατένιες λιχουδιές. Ήταν ζήτημα χρόνου τα καταραμένα σπυράκια να κάνουν την εμφάνισή τους. Ήταν ζήτημα χρόνου να τα πειράξω και να γίνει το πρόσωπό μου χάλια.

Τσουπ ήρθε η μάσκα-κρέμα του KORRES με λάδι Άγριου Τριαντάφυλλου, καθαρή βιταμίνη C και υαλουρονικό οξύ και άρχισα να αποχαιρετώ τα σημάδια από τα σπυράκια, ένα- ένα.

Θα σε στεναχωρήσω μόνο λίγο αν σου πω πως ίσως δεν κάνει για σένα σε περίπτωση που:

  • Δεν αντέχεις τις βαριές μυρωδιές (ειδικά όταν πέφτεις για ύπνο)
  • Έχεις προβλήματα από ημικρανίες και έντονους πονοκεφάλους

Η συγκεκριμένη μάσκα έχει τόσο έντονη μυρωδιά από τριαντάφυλλο που νομίζεις ότι είσαι η Mena Suvari  στο American Beauty και κάθε βράδυ σε ραίνουν με ροδοπέταλα.  

Μίλα μου…όμορφα,στα σχόλια.

Caprigirl!         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου