2/02/2014

lust for lush • part #1





το ξέρω και το ξέρεις… 

πάλι, έχει υπάρξει μεγάλη χρονοκαθυστέρηση. Και είναι να απορείς γιατί ένα από τα φερόμενα ως ελαττώματα μου είναι πως είμαι καταπιεστικά συγκεντρωτική και οργανωτική.

Όταν όμως έρχεται η ώρα του μπλογκ, πάντα θα παρεμβάλλεται τελικά κάποιο σιδέρωμα, σκούπισμα, καφές και πάει λέγοντας.  Αλλά ας μην τα ξαναλέμε.

Και ενώ αυτό το ποστ έχει ήδη φτάσει κάπου στη μέση εγώ ακόμη αναρωτιέμαι αν το θέμα του θα έπρεπε να είναι το lush review μου ή η χρονοκαθυστέρηση. Ή μήπως και τα δύο;

Σοκάροντας και πάλι τα θεμέλια της beauty κοινότητας θα ομολογήσω σε αυτό το σημείο πως δεν είχε τύχει ποτέ να δοκιμάσω προϊόν της συγκεκριμένης εταιρείας αλλά και να αγοράσω κάτι on line

Εγώ και κάτι άλλα απαρχαιωμένα μυαλά επιμένουμε στην «κανονική» μέθοδο του shopping… ε, γιατί έχει άλλη χάρη βρε αδερφέ να το πιάνεις, να το βλέπεις, να το μυρίζεις, να το επεξεργάζεσαι τελοσπάντων το υποψήφιο θύμα σου. Ωστόσο στην περίπτωση των Lush δεν υπήρχε άλλος δρόμο. Η παρθενική λοιπόν αυτή αγορά έχει με μια…χρονοκαθυστέρηση.

Όλα ξεκίνησαν όταν κλασσικά κάθε Χειμώνα, χείλη και χέρια σκάνε και θυμίζουν σκηνικά της ερήμου. Της απέραντης ερήμου.

Η αλήθεια είναι πως αν έχεις εμμονή με τα προϊόντα ομορφιάς έχεις περίπου δοκιμάσει τα πάντα. Ή έτσι νομίζεις. Από την άλλη – και να με συγχωρέσουν οι συνάδελφοι – γίνεται τόσο PR με τις εταιρείες που έχω βαρεθεί να βλέπω όλο τα ίδια και τα ίδια προϊόντα και μάρκες να γίνονται αφιερώματα και review. Θα βγάλει νέα σειρά ο Korres? Ήρθε το τέλος…. Παντού Korres. Και δεν έχω τίποτα με τη συγκεκριμένη εταιρεία – το αντίθετο – και καταλαβαίνω αυτό που γίνεται – και εγώ τον ίδιο χώρο υπηρετώ – αλλά κάτι έτσι λίγο διαφορετικό βρε κοπέλες……………………………………………..

Μ’ αυτά και μ’ αυτά λοιπόν αποφάσισα να κινηθώ εκτός εγχώριων υδάτων. Για καιρό είχε πάρει το μάτι μου τα lip scrub της Lush και όσο και να έψαξα σε εταιρείες στην Ελλάδα δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο. 

Στο σημείο αυτό να τονίσω και το εξής. Μπορεί και η ζάχαρη με μέλι να κάνει τη δουλειά της και ίσως και καλύτερα αλλά η αφεντιά μου βαριέται θανάσιμα οτιδήποτε DIY πράγμα. Για την ακρίβεια ότι θέμα έχει να κάνει με DIY, από σαπούνι μέχρι διαμέρισμα, εγώ βαριέμαι. Είμαι θύμα του μάρκετινκγ που υπηρετώ και θέλω να μπαινοβγαίνω σε μαγαζιά. Να σκαλίζω βαζάκια και ερχόμενη σπίτι να ανοίγω με ενθουσιασμό τις σακούλες.

Κάπου εκεί λοιπόν επισκέφθηκα και το online κατάστημα των Lush. Αρχικά αναζήτηση αυτό που στην ουσία έψαχνα. Το Lip Scrub.Αυτό που έχει κάνει πάταγο είναι αυτό με γεύση τσιχλόφουσκας σε χρώμα πιο φούξια πεθαίνεις αλλά εγώ ως γνωστό πνεύμα αντιλογίας προτίμησα το άλλο. Το κίτρινο με γεύση ποπ κορν.

Πήγα στο «καλάθι» μου και αφού είδα πως θα έχω και έξοδα μεταφοράς – περίπου 7 λίρες ήταν νομίζω, επιπλέον – σκέφτηκα πως δεν χάνω τίποτα να αγοράσω και να δοκιμάσω και κάτι ακόμη της ίδιας εταιρείας. Έτσι λοιπόν το καλαθάκι μου γέμισε με 3 πραγματάκια και επειδή το ποστ το βλέπω να καταλήγει μυθιστόρημα, θα το σπάσω σε τρία μέρη για να σας μιλήσω για το καθένα ξεχωριστά.
Η παραγγελία δεν άργησε ιδιαίτερα να έρθει. Την έκανα μέσα στις γιορτές και αν δεν κάνω λάθος έκανε περίπου μιαμιση εβδομάδα.

Στο θέμα μας τώρα. 

Όψη. Βλέποντας τις φωτογραφίες από το ίδιο το ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά και από άλλα μπλογκς, μου είχε δοθεί η εντύπωση πως η σύστασή του θα ήταν κάπως – έως και αρκετά – νωπή. Όχι. Το συγκεκριμένο απολεπιστικό έχει αρκετά «ξηρή» υφή και αποτελείται από μικρούς πολυυυυυυυυυυυυυυυυύ μικρούς κίτρινους κόκους.

Μυρωδιά. Ο ισχυρισμός ότι έχει μυρωδιά ποπ κορν θα παραμείνει ισχυρισμός. Εμένα προσωπικά μου βγάζει κάτι σε ψημένη καραμέλα με μια ξινίλα μαζί.

Γεύση. Ο ισχυρισμό ότι έχει γεύση ποπ κορν καταλάβαμε πολύ καλά όλοι πως θα παραμείνει εξίσου ισχυρισμός. Η γεύση του είναι κάτι μεταξύ αλατιού και λεμονιού και ανάλογα πόσο θα βάλεις καμιά φορά σου αφήνει και λίγη πίκρα.

Ποσότητα. Έρχεται σε βαζάκι των 25 γραμμαρίων. Αυτή η ποσότητα για το συγκεκριμένο πράγμα είναι ΠΟΛΛΗ ποσότητα. Αν σκεφτείς ότι για κάθε χρήση αρκεί ένα βούτηγμα του ακροδάχτυλου που ίσα – ίσα να πάρει προιόν, αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό το lip scrub θα κρατήσει για πάντα.

Συστατικά. Είναι χειροποίητα λένε, όλα τα Lush και κατά των δοκιμών στα ζωάκια. Το συγκεκριμένο γράφει ότι περιέχει λάδι καρύδας, πολέντα, θαλασσινό αλάτι (έτσι εξηγείται) ζάχαρη και λάδι jojoba. Και πάλι, το μόνο που καταλαβαίνεις είναι αλάτι – λεμόνι (και δεν με ενοχλεί).

Αποτέλεσμα. Το έχω λατρέψει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Το εφαρμόζω πρωί-βράδυ. Βάζω μια τόση δα ποσότητα και στην αρχή την τρίβω με το δάχτυλο για να πάει παντού και στη συνέχεια τρίβω τα χείλη μεταξύ τους.  Το ότι δεν είναι νωπή η σύσταση το κάνει λίγο ενοχλητικό καμιά φορά γιατί είναι αρκετά ξηρό αλλά δεν με πειράζει. Δεν έχω δει ξανά τα χείλη μου σκασμένα από τότε που το πήρα.

Αφού ξεπλύνω ότι απέμεινε, βάζω ένα lip balm και είμαι έτοιμη για φίλημα. Παρεμπιπτόντως το lip balm που χρησιμοποιώ αυτήν την περίοδο είναι ένα Oriflame που είχα βρει το καλοκαίρι σε ένα περιοδικό. Μεταξύ μας είναι σαν «απλή» βαζελίνη. Και εκεί που ήθελα να αναζητήσω κάτι καινούριο και σε lip balm (ναι, ναι εκτός των Korres, Apivita) ήρθε η αγαπημένη μου Grecian Square και μου έδωσε ιδέα στο νέο της βίντεο.

Ελπίζω να διάβασες ευχάριστα το ποστ – εγκυκλοπαίδεια και θα χαρώ πολύ να δω τα σχόλια σου.
Stay tuned γιατί έρχεται το δεύτερο Lush review σύντομα (υπόσχομαι!)

xoxo               
Caprigirl!         

2 σχόλια:

  1. Polu wraio post!! Akousa k egw polla kala logia gia to sugk proion kai gia ta LUSH genika...isws prepei na ta dokimasw k egw kapoia stigmh! Thanks for the mention ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με βάζεις στο πειρασμό να το δοκιμάσω. ... πολύ ωραίο review.

    ΑπάντησηΔιαγραφή