12/15/2013

lazy • Sunday (s)



Οι Κυριακές είναι συνήθως οι μέρες που αφιερώνω χρόνο και φτιάχνω τα ποστ μου.

Αν προσέξει κανείς την τελευταία ημερομηνία βέβαια, αυτό το ποστ θα μπορούσε και να είχε τίτλο «Ποτέ (ξανά) την Κυριακή».

Οφείλω να ομολογήσω πως πέρασαν πολλές Κυριακές - αλλά και καθημερινές  - που έλεγα πως πρέπει να ασχοληθώ θερμά με το μπλογκ αλλά μια η δουλειά, μια ο χειμώνας που ήρθε για τα καλά και με αδρανοποιεί, μια οι κοινωνικές υποχρεώσεις… πλησιάζουμε στο 2014 (!!!!!) και εγώ έμεινα πίσω.

Αυτό λοιπόν το ποστ είναι αφιερωμένο σε όλες εκείνες τις τεμπέλικες Κυριακές που προτιμάμε να χουχουλιάζουμε παραπάνω στο κρεβάτι, να κάνουμε βόλτες, να απολαμβάνουμε το καφεδάκι μας και το «παραδοσιακό» Κυριακάτικο Τραπέζι με τους αγαπημένους μας αλλά και να παραδινόμαστε στις μικρές μας ιεροτελεστίες ομορφιάς.

Μια δική μου αγαπημένη είναι αυτή που θα κάνω κάποια μάσκα «ομορφιάς» για να συνέλθει και η επιδερμίδα μου από τις δυσκολίες της εβδομάδας. Όταν μιλάμε για μάσκες ομορφιάς, μόνο μια μάρκα μου έρχεται στο μυαλό. FRESH LINE.

Έχω δοκιμάσει πάρα πολλές του εμπορίου (προφανώς όχι όλες) και αν και ομολογουμένως κυκλοφορούν αρκετές που είναι πολύ καλές, αυτές από τα FRESH LINE πιστεύω είναι αξεπέραστες.
Έχουν πολύ σφιχτή υφή, παράγονται από φρέσκα υλικά (είναι από τις μόνες που όταν τις αγοράζεις, σου δίνουν ένα ετικετάκι με την ημερομηνία λήξης του προϊόντος), έχουν φανταστικές μυρωδιές αλλά το κυριότερο… κάνουν πραγματικά αυτό που υπόσχονται!

Την πρώτη φορά που τις δοκίμασα (πάνε πολλάαα χρόνια), δεν είχα μεγάλες απαιτήσεις. Όταν είχε έρθει η ώρα να τη ξεβγάλω είπα μέσα μου «οκ, προφανώς και θα αφήσει το δέρμα μου, απλά απαλό».
Κι όμως…αν και γενικά μπορώ να γίνω πολύ περιγραφική, εδώ δεν βρίσκω λόγια να περιγράψω την αποτελεσματικότητα των συγκεκριμένων! Αυτό για το οποίο φτιάχτηκαν αυτό κάνουν. Η διαφορά είναι πολύ μεγάλη – πριν και μετά τη χρήση – και αν είστε συνεπείς και τις χρησιμοποιείτε συχνά, θα τις λατρέψετε όσο εγώ.

Αυτήν την περίοδο, «δροσίζονται» στο ψυγείο μου οι: Μάσκα Λάσπης  και η Μάσκα Κρέμα και Σοκολάτα (ναι, ναι κλασσικά θέλεις να αρχίσεις να γλείφεσαι ή απλά να πιάσεις το κουταλάκι) και ανυπομονώ να δοκιμάσω και τις υπόλοιπες που δεν έχω καταφέρει ακόμη!

Εσείς, ποια αγαπημένη beauty συνήθεια ακολουθείτε τις Κυριακές;

Happy Lazy Sunday!!!!!

 xoxo
Caprigirl!         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου