12/31/2013

fresh • start



Και να’μαστε πάλι, σε λίγες ώρες άλλη μια χρονιά φτάνει στο τέλος της και ετοιμαζόμαστε για μια νέα αρχή!

Αλήθεια πως σου φέρθηκε το 2013; Για μένα, το μόνο σίγουρο είναι πως υπήρξε μια πολύ γεμάτη χρονιά.

Άλλαξα δουλειά μετά από 6 χρόνια, άλλαξα σπίτι, άλλαξα προσωπική κατάσταση, απέκτησα ανιψάκι, έκανα νέους φίλους. Ναι, αυτή η χρονιά θα μπορούσε κανείς να πει πως ήταν η χρονιά μου και στο τέλος της ανυπομονώ για ότι καινούριο θα μου φέρει η επόμενη…

Δεν θα μπορούσα λοιπόν να βρω καλύτερη ευκαιρία για να σου μιλήσω  για δύο αγαπημένα μου προϊόντα τα οποία με βοηθούν στο καθημερινό μου «fresh start», εδώ και αρκετό καιρό.

Έχοντας βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια θέλησα πριν κάτι μήνες να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό για τον καθημερινό καθαρισμό του προσώπου μου. Είχα πια δοκιμάσει όλες τις καλλυντικές μάρκες και σχεδόν όλες τις φαρμακευτικές και αναρωτιόμουν «τι άλλο υπάρχει εκεί έξω;».

Απάντηση βρήκα στο brand  της Caudalie το οποίο – είναι να αναρωτιέσαι το γιατί – δεν είχα δοκιμάσει ξανά. Ξεκινώντας από τις συσκευασίες ομολογώ πως εντυπωσιάστηκα αρκετά γιατί είναι ακριβώς όπως αυτές που μου αρέσουν και καταφέρνουν να με «πείσουν» να δοκιμάσω το περιεχόμενο. Μίνιμαλ, «σοβαρές», με τόση-όση δόση «φιοριτούρας» με έκαναν να τις χαζεύω για αρκετή ώρα…

Μετά ήρθε η πωλήτρια/φαρμακοποιός. 

Σε κάθε άλλη περίπτωση θα της έλεγα κάτι για να την αποφύγω και να συνεχίσω να χαζεύω με την ησυχία μου αλλά ήταν από τις σπάνιες περιπτώσεις κατά τις οποίες ήθελα πράγματι να μάθω λεπτομέρειες για τα συγκεκριμένα προϊόντα και να βρω αυτό που μου ταιριάζει καλύτερα.

Και αφού με έπεισε να αγοράσω αυτά που ταίριαζαν στον τύπο και στην ηλικία μου (31) και όχι αυτά που μου γυάλισαν στο μάτι επειδή είχαν καλύτερο μπουκαλάκι…. επέστρεψα σπίτι με τον Αφρό Καθαρισμού και την Τονωτικήλοσιόν με βάση το σταφύλι.

Σε γενικές γραμμές είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη! Τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι πάρα πολύ ποιοτικά, αποτελεσματικά και έχουν μια απίστευτα αναζωογονητική μυρωδιά και αίσθηση.

Ο αφρός είναι πάρα πολύ ελαφρύς και λεπτόρευστος. Αυτό, ενώ στην αρχή με βόλεψε πάρα πολύ στην πορεία κατέληξα ότι ίσως με ενοχλεί λιγάκι γιατί ένιωθα πως όταν ερχόταν και σε επαφή με το νερό, τον έχανα από τα χέρια μου. Ωστόσο καθαρίζει πάρα πολύ καλά και αν δεν αντέχεις τα «βαριά» καθαριστικά στην επιδερμίδα σου, να είσαι σίγουρη θα τον λατρέψεις.

Περνώντας στη λοσιόν η μόνη λέξη που μου έρχεται στο μυαλό είναι πραγματικά η λέξη φρεσκάδα. Μυρίζει πολύ έντονα σταφύλι και προσφέρει ουσιαστική τόνωση στην επιδερμίδα μου!

Καλή, φρέσκια αρχή και σε σένα!

xoxo               
Caprigirl!         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου