9/13/2013

barbie • lips



Τον Σεπτέμβριο χωριζόμαστε πάντα σε δύο κατηγορίες.

Υπάρχεις εσύ, που αρνείσαι να δεχτείς ότι μπήκε το Φθινόπωρο και θεωρείς την 12η Σεπτεμβρίου ως την 43η Αυγούστου…

Υπάρχεις εσύ, που δεν αντέχεις άλλο τη ζέστη και ότι θυμίζει καλοκαίρι και έχεις ήδη ξεκινήσει να μεταφέρεις τα χειμωνιάτικα από το πατάρι…

Και φέτος υπάρχω και εγώ! Που είχα ετοιμάσει αυτό το θέμα πολύυυυ νωρίτερα αλλά τελικά δεν τη γλυτώσαμε την επέμβαση (κορίτσια ζω, μην ανησυχείτε) και θεωρώ πως αξίζει να το ανεβάσω ακόμη και αν μοιάζει λιγότερο επίκαιρο.

Τα έντονα ροζ χείλη είναι σίγουρα κάτι που βλέπουμε συχνότερα το καλοκαίρι αλλά το αγαπημένο μας χρώμα νομίζω δεν έχει εποχή και πολλές από εμάς φοράμε το ζουμερό μας, φούξια χαμόγελο ακόμη και τα Χριστούγεννα.

Κάθε φορά που θέλω να μου ανέβει η διάθεση σκέφτομαι πως θέλω να αγοράσω ένα κραγιόν. Οκ δεν σκέφτομαι ΜΟΝΟ αυτό αλλά γενικά είναι κάτι που μου φτιάχνει το κέφι. Και κάθε φορά που ξεκινώ να αγοράσω ένα κραγιόν καταλήγω να ψαχουλεύω πάντα τις ροζ αποχρώσεις. Αν και δεν θα με χαρακτήριζες «Barbie girl», δεν έχω ούτε τα «χρώματα», ούτε τη νοοτροπία, το ροζ έχω καταλήξει ότι είναι το αγαπημένο μου χρώμα και ειδικά το έντονο φούξια.

Κάπως έτσι, σαν σειρήνα του Οδυσσέα, με τράβηξε εκείνο το πιτσιλωτό φούξια που διέκρινα με μεγάλη ευκολία στο stand της ERRE DUE

Κραγιόν του συγκεκριμένου brand δεν είχα δοκιμάσει ξανά 

(και κάπου εδώ να κάνω μια τεράστια -ή όχι και τόσο- παρένθεση. ΕΛΕΟΣ με τα κραγιόν της MAC! Και εγώ έχω στην κατοχή μου και σίγουρα δεν έχω τίποτα με τη συγκεκριμένη εταιρεία αλλά έχω πάθει overdose να βλέπω να αναφέρονται σε αγαπημένα του μήνα, tutorials και ότι άλλο υπάρχει, κραγιόν μόνο από τη συγκεκριμένη μάρκα. Και εμείς αγαπήσαμε αλλά δεν κάναμε κ έτσι…. Καλό θα ήταν να «κινείται» και λίγο το πράγμα και να αναφερόμαστε και σε τίποτε άλλο, έτσι για αλλαγή. Εκτός και αν εργάζεται κάποιος εκεί και δεν έχει τύχει ποτέ να πάρει άλλα…. Αφήστε να μαντέψω, τον χειμώνα όλες οι κοπέλες θα φοράνε το DIVA…)

επομένως έκανα με επιφύλαξη τη δοκιμή στο χέρι μου (δεν δοκιμάζω ποτέ tester στα χείλη). Η έκπληξη ήταν τόσο ευχάριστη! Το έντονο φούξια 536 της ERRE DUE μπήκε ήδη στο καλάθι μου! ‘Εχει αρκετά κρεμώδη υφή και ενώ αφήνει ματ αποτέλεσμα στα χείλη δεν γίνεται «στόκος» όπως της MAC (το αιώνιο μέτρο σύγκρισης) αλλά «γλιστράει» ωραία κάνοντας τα χείλη πιο ζουμερά. Η συσκευασία του είναι υπέροχη. Μαύρη, μίνιμαλ, αυστηρή, δομημένη, όπως ακριβώς μου αρέσει και το προϊόν είναι 3,5 gr. Η μυρωδιά μου κάνει κάτι σε τριαντάφυλλο (ίσως) και η εφαρμογή είναι παιχνιδάκι καθώς όπως είπα αν και ματ, γλιστράει εύκολα στα χείλη και δίνει ένα πάρα, πάρα, πάρα πολύ έντονο χρωματικά αποτέλεσμα.

Το ακόμη πιο καταπληκτικό δε, είναι πως όταν έρθει η ώρα να ξεβαφτείτε δεν χρειάζεται να κάνετε μεταμόσχευση χείλους για να φύγει, ούτε να βάλετε νέφτι για να ξεβάψει… Βγαίνει «κανονικά» όπως όλα (εκτός της MAC μουχαχα).

Αν τώρα θέλετε να το παντρέψετε με ένα gloss για ακόμη πιο ζουμερά, γυαλιστερά, Barbie lips, το 43 perfect rose από τη σειρά Ultra Gloss της Seventeen είναι ο ιδανικός σύντροφος! Έκπληξη αλλά τα συγκεκριμένα  Gloss επίσης δεν τα είχα δοκιμάσει ποτέ… γενικά το εν λόγω brand το έχω εγκαταλείψει ελαφρώς γιατί μου θυμίζει κάτι το «παλιακό». Κάντε κ εσείς ένα re branding στις συσκευασίες ρε παιδιά… Θάβονται τα προϊόντα.. 

Τα συγκεκριμένα Gloss λοιπόν έρχονται καταρχάς σε μια πολύυυ μεγάλη γκάμα αποχρώσεων. Ότι χρώμα θες, το’χει. Και επίσης, έχουν αυτό που μόλις είπα. ΧΡΩΜΑ. Συνήθως τα glosses δεν αφήνουν το έντονο αποτέλεσμα που δείχνουν να έχουν μέσα από τη συσκευασία τους και πολλές κοπέλες απογοητεύονται από την αγορά που έχουν κάνει. Με τα  Ultra Gloss της Seventeen τέτοιο πρόβλημα δεν υπάρχει…

Ζωντανά, ζουμερά χείλη για φίλημα είναι το αποτέλεσμα που δίνουν. Αν και η σύστασή τους είναι αρκετά, ΑΡΚΕΤΑ πλούσια δεν αφήνουν αυτήν την κολλώδη, ενοχλητική αίσθηση. Μόνο μην παρασυρθείτε και πάρετε πολύ προϊόν με το βουρτσάκι καθώς με την πρώτη έξοδο (???) η ποσότητα που βγαίνει είναι αρκετά γενναιόδωρη και αρκεί για να το απλώσετε προσεκτικά και να μην πασαλειφθείτε.  

Αν με ρωτήσετε τώρα για τη διάρκεια… θα έλεγα πως είναι «κανονική» αν και συνήθως όταν φοράμε gloss, τείνει το χρώμα στα χείλη να φεύγει λίγο πιο εύκολα αλλά μεταξύ μας… ποια από σας έχει κρατήσει κραγιόν ή gloss για παραπάνω από ώρα? Άντε 2 ώρες…και μένει αναλλοίωτο? Αψεγάδιαστο? Ούτε κόκκος δεν έχει μετακινηθεί? Αφού έτσι και αλλιώς όλες μας κοιταζόμαστε σε ότι καθρέφτη βρεθεί μπροστά μας και ανανεώνουμε συνέχεια λες και έχουμε κάποιου είδους τικ lol.  

Πολλά, ροζ φιλάκια
Caprigirl!         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου