8/04/2013

july • favourites



νέο σπίτι, νέα αρχή, νέο post, νέα αγαπημένα για τον μήνα που μας πέρασε.

για να είμαι ειλικρινής, με τόσες ανακατατάξεις τελευταία δεν μπορώ να πω ότι το beaute  κυριάρχησε τον προηγούμενο μήνα στην καθημερινότητά μου. για την ακρίβεια νιώθω πολύ ευτυχής που πλέον η μετακόμιση έλαβε τέλος και κατάφερα να πάω στο κομμωτήριο για να βάψω εκείνη τη ρίζα και να βγάλω εκείνα τα φρύδια… καθώς πια, έμοιαζα με παιδί των φαναριών.

συνεπώς δεν πρόλαβα να αγαπήσω πάρα πολλά πράγματα, πρόλαβα όμως κάποια.

body
papoutsanis aromatics.  αν και στο μπουκάλι γράφει “for men” αυτό το αφρόλουτρο έχει γίνει πέρα για πέρα δικό μου, παρά του θάνου. τα αφρόλουτρα της εταιρείας παπουτσάνης μου άρεσαν πάντα. είναι αυτά τα αφρόλουτρα που με κάνουν να τα εμπιστεύομαι με κλειστά τα μάτια. μου θυμίζουν παράδοση και αυθεντικότητα. τα αρώματά τους είναι πάντα πολύ ιδιαίτερα και η μυρωδιά τους κρατάει και μετά το μπάνιο. αυτό που έχω ξεχωρίσει λέγεται tabac και ταιριάζει απόλυτα στην ιδιοσυγκρασία μου (τι ποια; αυτήν της τσιμινιέρας – ταμπακιέρας καθώς ακόμη δεν λέω να το κόψω). έχει αρώματα από κέδρο και κεχριμπάρι και το μπουκάλι του έχει ένα ζεστό καφέ χρώμα. αν και αιγόκερως, κάθε καλοκαίρι με λες ψαράκι. λόγω της ζέστης, που με χάνεις, που με βρίσκεις είμαι συνέχεια στο μπάνιο. τον προηγούμενο μήνα δε, με την μετακόμιση, το μπάνιο έγινε το δεύτερο σπίτι μου. κάθε φορά λοιπόν που ερχόταν η στιγμή να διαλέξω ποιο αφρόλουτρο θα χρησιμοποιήσω (έχω πάρα πολλά και σε λίγο θα ντρέπομαι γι’ αυτό) το χέρι μου πήγαινε συνέχεια στο συγκεκριμένο. δεν ξέρω αν φταίει που λατρεύω τις βαριές, μυστηριώδεις μυρωδιές ή το γεγονός του ότι κάθε φορά που αναδύεται το άρωμά του νομίζω ότι μεταφέρομαι σε κάποια μακρινή χώρα της ανατολής ή που απλά, μου θυμίζει τον θάνο (θεωρητικά, είναι δικό του)αλλά το συγκεκριμένο αφρόλουτρο ανήκει δικαιωματικά στα αγαπημένα του μήνα και σύντομα θα πάμε για  refill

olivia body oil. είναι γνωστό τοις πάσι ότι όσο πιο συχνά βρισκόμαστε σε επαφή με το νερό, το δέρμα αφυδατώνεται (!!!!!). όπως καταλαβαίνετε η ενυδάτωση μετά το – τόσο –μπάνιο ήταν και είναι παραπάνω από απαραίτητη. τη λύση βρήκα σε ένα ακόμη προϊόν της εταιρείας papoutsanis, αυτή τη φορά από τη σειρά olivia. λοιπόν αυτό το λάδι σώματος είναι ο βασιλιάς των λαδιών. καταρχάς η συσκευασία είναι εμπνευσμένη από το βασικό συστατικό του, το ελαιόλαδο, γνωστό και ως πράσινος χρυσός. η μυρωδιά του ίσως για κάποιους δεν είναι αρκετά ελκυστική καθώς απέχει από τις συνηθισμένες καλοκαιρινές μυρωδιές όπως αυτή της καρύδας και άλλων εξωτικών… η σύστασή και το αποτέλεσμα του όμως δεν συγκρίνονται με κανένα. είναι το πιο μη λιπαρό λάδι που έχω δοκιμάσει. εφαρμόζοντάς το στην επιδερμίδα προσφέρει ακριβώς την ενυδάτωση που έχω ανάγκη χωρίς να γίνεται ενοχλητικά λιπαρό και «γλιστερό», αφήνοντας σημάδια στα ρούχα. για να το τιμήσω όπως πρέπει του έκανα και μια μικρή αναβάθμιση. έριξα μέσα σκόνη glitter και έτσι πλέον λάμπω… κυριολεκτικά, όταν το φοράω!

laura mercier almond coconut milk. ok και τώρα θα πω κάτι που θα σας σοκάρει:
α) τη συγκεκριμένη εταιρεία δεν έτυχε να τη δοκιμάσω στο παρελθόν
β) τη δοκίμασα και δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα (!!!!!!!!!!!!!)

θα μου πεις, και τι δουλειά έχει στα αγαπημένα; θα σου πω…όλα ξεκίνησαν όταν έλαβα τη δεύτερη «δόση» του δώρου που μου είχε κάνει η Αριέττα, το cherrybox Ιουλίου.  Δεν θα σταθώ στο συνολικό περιεχόμενο του κουτιού – που με μια λέξη θα περιέγραφα ως απαράδεκτο – αλλά θα σταθώ στο συγκεκριμένο προϊόν το οποίο έμοιαζε και με μια όαση σε σχέση με τα υπόλοιπα. Είναι περιττό να σχολιάσει κανείς τα όσα έχουν γραφτεί και ειπωθεί για το brand laura mercier, πράγμα που θεωρώ ότι έπαιξε σημαντικό ρόλο στις προσδοκίες μου που ήταν κάτι παραπάνω από μεγάλες. 

Με χαρά μικρού παιδιού λοιπόν, μετά από ένα από τα 56366474000000 μπάνια που έκανα, αποφάσισα να δοκιμάσω – χρησιμοποιήσω αυτήν την κρέμα σώματος. Η υφή της μπορώ να πω είναι αρκετά πλούσια και βουτυρώδης, ακριβώς όπως μου αρέσει να είναι όλες οι κρέμες σώματος. Το άρωμα είναι αρκετά γλυκό και μένει για αρκετή ώρα στο σώμα. Τι είναι αυτό που δεν μου άρεσε; Ότι ακριβώς την ίδια κρέμα, με τα ίδια χαρακτηριστικά μπορώ να τη βρω σε οποιοδήποτε άλλο brand, ακόμα και σε αυτά που πωλούνται στα jumbo. Ναι beauty κοινότητα, το ξέρω ότι ταράζω συθέμελα τις πεποιθήσεις σου αλλά εμένα αυτή η κρέμα δεν μου είπε τίποτα..ούτε λέξη! Ο μόνος λόγος που την αναφέρω στο συγκεκριμένο ποστ είναι γιατί και κακή δεν τη λες - απλά δεν αξίζει τα ΤΟΣΑ χρήματα της – και γιατί ήθελα να κάνω μια παρένθεση και να τη σχολιάσω καθώς είναι το μόνο προϊόν που αξίζει σχολιασμού από τα υπόλοιπα που υπήρχαν στο κουτί.

Face
caudalie moisturizing toner. στο προηγούμενο μου post είχα αναφέρει τη γνωριμία μου με το brand της caudalie. well, φίλες μου… ένας έρωτας γεννήθηκε! πρόσφατα έτυχε να μου τελειώσει η τονωτική λοσιόν που χρησιμοποιώ κάθε φορά μετά τον καθαρισμό και χωρίς δεύτερη σκέψη αναζήτησα την επόμενη στο stand της caudalie. και πολύ σωστά έπραξα… η συγκεκριμένη απευθύνεται σε όλους τους τύπους δέρματος και είναι κατάλληλη για πρόσωπο και μάτια. η σύστασή της είναι αρκετά «δροσιστική» και το άρωμά της είναι και αυτό από μόνο του ιδιαίτερα αναζωογονητικό. κάθε φορά που τη χρησιμοποιώ νιώθω πως ναι, κάνω κάτι σωστά και πάω τον καθαρισμό του προσώπου μου ένα βήμα πιο πέρα! μπράβο μου! και μπράβο caudalie!

garnier skin naturals, ξηρή ή ευαίσθητη επιδερμίδα. και εδώ συναντάμε το εξής παράδοξο. βρήκα μια κρέμα η οποία απευθύνεται σε άλλο τύπο δέρματος από τον δικό μου, αλλά μου αρέσει καλύτερα από αυτήν που απευθύνεται στον δικό μου τύπο. σας μπέρδεψα; οκ πάμε από την αρχή. για το λανσάρισμα της συγκεκριμένης σειράς δεν θα μιλήσω. έχει μιλήσει η συγκεκριμένη εταιρεία με κάθε τρόπο και μέσο και πλέον το ξέρουνε και οι πέτρες. στην επιστροφή μου από την κέρκυρα τον προηγούμενο μήνα, αγόρασα ένα μάτσο περιοδικά για να περάσει ευχάριστα η ώρα…σε ένα από αυτά υπήρχε δείγμα με τους 4 διαφορετικούς τύπους  ενυδατικής κρέμας που λάνσαρε πρόσφατα η garnier. φυσικά, τις δοκίμασα όλες. και ενώ η επιδερμίδα μου είναι μεικτή – επιβεβαιωμένα – αυτή που με κέρδισε ήταν εκείνη που απευθύνεται σε ξηρά δέρματα. για αρχή και εντελώς ανώριμα, μου αρέσει περισσότερο το χρώμα της. είναι ροζ. συνεχίζοντας το ίδιο ανώριμα μου άρεσε η μυρωδιά της. πάντα μου άρεσαν οι κρέμες που είχαν ωραία μυρωδιά και συνέχιζα να τις μυρίζω για αρκετή ώρα αφότου τις είχα απλώσει στο πρόσωπο. τρίτον και λιγότερο ανώριμα, μου άρεσε που ενώ η υφή της μοιάζει λίγο σαν πέτσα από γιαούρτι (σόρρυ αλλά δεν είχα καλύτερο, αυτό μου θυμίζει) όταν την απλώνεις δεν είναι τόσο βαριά. για την ακρίβεια εμένα δεν μου έπεσε καθόλου βαριά και μη σου πω, μια χαρά την κάνει την ενυδάτωσή της! για αυτό λοιπόν μπήκε και στα αγαπημένα του μήνα.

μακιγιάζ
h&m eye brush. μεταξύ μας τώρα… με τα πινέλα μακιγιάζ δεν είχα ποτέ καλή σχέση. βασικά δεν το είχα ψάξει και πολύ. είχα ένα για την κάθε περίσταση και μια χαρά βαφόμουν να σου πω την αλήθεια… μέχρι που μπήκατε στη ζωή μου όλες εσείς και ανακάλυψα ότι υπάρχουν 600000000000454646 διαφορετικά πινέλα για κάθε χρήση και μη χρήση.  και μπορεί κάπου το μάτι μου να πήρε έναν «πόλεμο» μεταξύ αυτών με φυσική και συνθετική τρίχα αλλά αποφάσισα πως για την ώρα δεν θα σκάσω και γι’ αυτό. ειδικά, όταν αυτό το πινέλο από τα h&m προσφέρεται για το καλύτερο smoky eyes look που μπορείτε να φανταστείτε. κάνει την εφαρμογή της σκιάς τόσο εύκολη υπόθεση που ο γολγοθάς του «καπνιστού ματιού» γίνεται παιχνιδάκι. η σκιά απλώνεται με ακρίβεια και το αποτέλεσμα είναι σίγουρο και μάλιστα στον μισό χρόνο!

inglot lipstick no46. όταν τα inglot κάνουν έκπτωση 25% δεν γίνεται να μη πας. ακόμη και αν έχεις βγει εκτός προϋπολογισμού, ακόμη και αν το νεσεσέρ σου κοντεύει να σκάσει. ξαφνικά εκείνη η φλούο φούξια σκιά σου μοιάζει απαραίτητη και έστω και αν ξέρεις πως θα έχουν 25% και τον επόμενο μήνα εσύ πρεπει να πας και τώρα… και πήγα… και μεταξύ όλων των «απαραίτητων» που αγόρασα ήταν και αυτό το κόκκινο κραγιόν. μου αρέσει. μου αρέσει γιατί είναι καινούριο. γιατί μυρίζει «κραγιόν». γιατί έχει το κόκκινο της πιπεριάς και κόκκινο της πιπεριάς δεν είχα. γιατί είναι και πρωινό αλλά είναι και βραδινό. γιατί απλώνεται πολύ εύκολα και έχει και διάρκεια. μου αρέσει, αυτόν τον μήνα. γιατί τον άλλο μήνα σίγουρα θα μου αρέσει κάτι άλλο…     
  
random
φυσικά δεν θα μπορούσα να μη συμπεριλάβω το wedding ring μου…γιατί; θέλει και ρώτημα;

αυτό το post είναι αφιερωμένο στην εξαδέλφη Αναστασία. γιατί...  έτσι! 

xoxo
Caprigirl

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου