8/18/2013

50 • things

Σχεδόν όλες οι youtubers & bloggers ξεκινούν  το συγκεκριμένο θέμα με τη φράση «μου ζητήσατε να κάνω ένα βίντεο...» ή «με ρωτάτε διάφορα πράγματα για μένα…»

Well

Εμένα δεν μου ζήτησε ή με ρώτησε κανείς. Αποφάσισα να το κάνω μόνη μου, γιατί αυτή η στήλη είναι πάντα μια από τις αγαπημένες μου και βρίσκω ενδιαφέρον να μπορείς να μάθεις το κάτι παραπάνω για ανθρώπους που μπαίνουν με κάποιο τρόπο στη ζωή σου – στην προκειμένη περίπτωση μέσω ενός blog – και μοιράζεστε κοινά πράγματα όπως την αγάπη για κάθε τι που σε κάνει να νιώθεις και να είσαι όμορφη.

  1. Έχω έναν γάτο Περσίας, τον Sherlock, ο οποίος είναι η μεγαλύτερη αδυναμία μου. Το ξέρω ότι το ξέρετε πια όλοι αλλά δεν μπορούσα να μην τον αναφέρω και ειδικά πρώτο - πρώτο.
  2. Κατάγομαι από την Ξάνθη και η οικογένεια μου ζει ακόμη εκεί
  3. Το αγαπημένο μου χρώμα είναι το ροζ και περισσότερο μου τραβά την προσοχή το magenta (έντονο φούξια).
  4. Βαριέμαι πάρα πολύ εύκολα. Τα πάντα.
  5. Γεγονός που μας οδηγεί και στο ότι έχω αλλάξει άπειρες φορές το χρώμα των μαλλιών μου, έχοντας δοκιμάσει κάθε απόχρωση που υπάρχει εκτός από το ξανθό πλατινέ γιατί εκτός από το ότι θα έμοιαζε τουλάχιστον γελοίο, θα έμενα και κουρούπα.
  6. Η αγαπημένη μου πόλη είναι η Βαρκελώνη. Σπούδαζα εκεί και θεωρώ πως ομορφότερη δεν υπάρχει στον κόσμο.
  7. Είμαι ψυχωτική σε σχέση με την καθαριότητα (δεν ζω χωρίς χλωρίνη, καθαρίζω τα καθαρά και άλλα τέτοια όμορφα), το συμμάζεμα και γενικότερα τις δουλειές του σπιτιού. Ωστόσο η «νοικοκυροσύνη» μου σταματά όταν μιλάμε για εργασίες μπαλκονιού – κήπου, ενασχόληση με φυτά-λουλούδια και για κάποιο περίεργο λόγο δεν κατέχω ή καλύτερα βαριέμαι να ασχοληθώ με το θέμα κουρτίνες.
  8. Αυτός είναι και ο λόγος που στο προηγούμενο μου σπίτι, έβαλα κουρτίνες στον 3ο χρόνο και αφού ήρθε η μητέρα μου στην Αθήνα.
  9. Το αγαπημένο μου φρούτο είναι το ροδάκινο. Μπορώ να φάω άπειρα μέχρι να αρχίσει να με πονάει η κοιλιά μου.
  10. Όταν πήγαινα στο Λύκειο «έπαθα» νευρική ανορεξία. Είχα χάσει 25 κιλά σε 1 ½ μήνα.
  11. Έχω το χιούμορ του Τσάντλερ (τι ποιου Τσάντλερ;) με λίγο πιο αυξημένη οξύτητα. Καταλαβαίνω ότι μπορεί να φέρνω κάποιον σε δύσκολη θέση – άθελα μου πάντα -  but I cant help it, words just come out of my mouth!
  12. Μικρή, ως καλεσμένη σε κάποια επίσκεψη ή παιδικό πάρτυ, «εξερευνούσα» (οκ σκάλιζα είναι η σωστή λέξη) τα «ξένα μπάνια». Ενθουσιάζουν τόσο πολύ με το να ανακαλύπτω τα καλλυντικά των άλλων μαμάδων και εννοείται δοκίμαζα πάντα κάποιο κόκκινο κραγιόν!!!!
  13. Και ενώ όλα τα κορίτσια ήταν (και είναι) ερωτευμένα με τον Brad Pitt εγώ ερωτεύτηκα κεραυνοβόλα και για πολύ καιρό, τον Kevin Spacey μετά την προβολή της ταινίας American Beauty. ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΕΙ!
  14. Τα μόνα make up products που δεν μου κινούν κανένα ενδιαφέρον να χρησιμοποιήσω – ενώ πολλές κοπέλες δεν ζουν χωρίς – είναι το eyeliner και οι ψεύτικες βλεφαρίδες. Το πρώτο γιατί είμαι ανάξια στον να το χρησιμοποιήσω σωστά, βαριέμαι και δεν βρίσκω τον λόγο του να κυκλοφορούμε ξαφνικά όλες ως “Lana” και την μακαρίτισσα την “Amy”. Το δεύτερο, γιατί  οι βλεφαρίδες μου είναι από μόνες τους πολύ – πολύ μεγάλες και γιατί δεν με αφορά οτιδήποτε «ψεύτικο». Άσε που μου κάνει και ανατριχιαστικό.
  15.  Ενώ ως παιδί μισούσα τις μελιτζάνες, τώρα είναι ένα από τα αγαπημένα μου φαγητά.
  16. Ο πατέρας μου είναι ιερέας. Για κάποιο λόγο πάντοτε μετά από αυτήν την «ομολογία» άκουγα τη φράση: δεν μοιάζεις με παπαδοπαίδι. Ποτέ δεν κατάλβα αν το έλεγαν για καλό ή κακό. Ποτέ δεν ζήτησα διευκρινήσεις.
  17. Είμαι φανατική τυροφάγος. Θα μπορούσα να ζήσω αποκλειστικά με τυρι(ά) και ψωμί (ή οποιοδήποτε άλλο είδους ζυμαριού).
  18. Η μεγαλύτερη ωστόσο αδυναμία μου είναι τα γλυκά. Όλα τα γλυκά. Δεν κάνω διακρίσεις στα γλυκά. Από τσουρέκι μέχρι τούρτα και από μπισκότο μέχρι γαλακτομπούρεκο. Ότι κιλά έχω πάρει σε αυτή τη ζωή είναι από υπερκατανάλωση γλυκών.
  19. Δεν έχω αγαπημένο καλοκαιρινό προορισμό σε ότι αφορά κάποιο νησί γιατί ακόμα δεν έχω καταφέρει να επισκεφθώ όσα θα θελα. Ωστόσο η παραλία του Σίμου στην Ελαφόνησο, είναι νομίζω αυτό που εννοούμε όταν λέμε τη λέξη Παράδεισος.
  20. Μισώ τον χειμώνα και γενικότερα δεν αντέχω το κρύο. Από την άλλη δεν μπορώ και την πολλή ζέστη. Γενικότερα θα έλεγα ότι οι αγαπημένες μου εποχές είναι πρώτα η Άνοιξη και μετά το Φθινόπωρο γιατί είναι σχετικά «ήπιες» και φέρουν και αυτή την αίσθηση της μετάβασης και αλλαγής που με γοητεύει.
  21. Δεν έχω smartphone. (και αφού συνήλθες από τη λιποθυμία…) όταν πρωτο βγήκαν ήταν σε απλησίαστες τιμές και στη συνέχεια έγιναν «σούπα». Με τρελαίνει η εικόνα ενός ανέργου ή κάθε «κουτσής Μαρίας» που ωστόσο είναι αγκαλιά με το τελευταίο μοντέλο iphone και με ενοχλεί ακόμη περισσότερο το αποβλάκωμα που ακολουθεί όταν το αποκτήσεις. Ωστόσο, πια έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας μας – αναφέρομαι κυρίως στην «τεχνολογία» γενικότερα – και πια, υπάρχουν και δουλειές που εξαρτώνται, βασίζονται και πορεύονται μέσω αυτής.  Καταλήγουμε στο ότι με βλέπω να παίρνω και εγώ ένα. Σαν τις τηλεοράσεις κάποτε… χαχαχα
  22. Δεν μου αρέσει το μαγείρεμα. Μαγειρεύω (και θεωρώ αρκετά καλά) απλά δεν βρίσκω καμία ευχαρίστηση στην όλη διαδικασία. Αντίθετα, το μόνο που σκέφτομαι είναι μην πεταχτεί καμιά σαλτσούλα πουθενά και γενικά σκέφτομαι πως θα αποφύγω τους λεκέδες.
  23. Δεν είχα ποτέ φανταστικό φίλο. Αντίθετα είχα φανταστικό σκύλο – και μάλιστα δύο. Ήταν τόσο μεγάλη η επιθυμία μου (και ακόμα δεν το έχω ξεχάσει) να αποκτήσω δύο συγκεκριμένες ράτσες που έβγαλα ονόματα και για καιρό παρίστανα ότι είναι κάπου εκεί κοντά μου. ένα γαλλικό μπουλντόγκ ονόματι «Μπόμπας» και ένα  yorkshire terrier ονόματι «Μόρτης».
  24. Αγαπημένο συγκρότημα όλων των εποχών – άρρηκτα συνδεδεμένο με την εφηβεία μου – είναι οι Prodigy.
  25. Πρόκειται να παντρευτώ τον επόμενο χρόνο και μόνο στη σκέψη της διοργάνωσης με πιάνει μια αφόρητη κούραση.
  26. Αν και όπως συμβαίνει και στα περισσότερα κορίτσια, έχω αδυναμία στην αγορά κραγιόν και gloss, κατά τη διάρκεια του μακιγιάζ απολαμβάνω περισσότερο το βάψιμο των ματιών μου και το παιχνίδι με τις σκιές.
  27. Ο αγαπημένος μου άνθρωπος στον κόσμο ήταν η γιαγιά μου η Ελένη και μου λείπει πολλές φορές. Ακόμη δεν έχω ξεπεράσει που έφυγε και για αυτό πιάνω τον εαυτό μου να αποφεύγει να κοιτά φωτογραφίες και γενικά να έρχομαι σε επαφή με ότι την θυμίζει.
  28. Απέναντί μου στο νέο σπίτι ζουν 2 παιδάκια τα οποία κλαίνε 24 ώρες το 24ωρο. Δεν είναι βρέφη, είναι ΠΑΙΔΑΚΙΑ. Είναι εκείνες οι φορές που βγαίνει ο Τσάντλερ από μέσα μου – στην κατάμαυρη εκδοχή – και ξεκινάνε ανέκδοτα με τον Ηρώδη.
  29.  Έμαθα να μακιγιάρομαι μόνη μου μετά από ώρες, μήνες, χρόνια εγκλεισμού στο μπάνιο όπου έκανα ατελείωτα πειράματα σε σχέση με αυτό. Σήμερα, αρκετές φορές μου έχουν πει ότι βάφομαι όπως ένας επαγγελματίας. Μάθε τέχνη κ αστην(ε….)
  30.  Όταν μου ανακοινώθηκε ότι έχω θυρεοειδή, μου απαγορεύτηκε ο καφές και το κάπνισμα.  Σχεδόν ειρωνικά (εντελώς μη σου πω) απάντησα πως δεν κάνω τίποτε από τα δύο. Σχεδόν ένα χρόνο μετά – ίσως και λιγότερο – για αδιευκρίνιστες μέχρι σήμερα αιτίες ξεκίνησα την κατανάλωση και των δύο!
  31. Δεν μου αρέσουν οι maxi φούστες & φορέματα. Όχι στους άλλους. Πάνω μου. νιώθω πως με κάνουν ζούμπο (τα ξανθιώτικα που λέγαμε και σε άλλο ποστ) και δεν νιώθω καθόλου άνετα.
  32. Αν και έχουμε περάσει στην εποχή της τεχνολογίας (jesus, ακούγομαι σαν γριούλα) ξετρελαίνομαι ακόμη με το να ξεφυλλίζω περιοδικά. Ωστόσο όταν βλέπω στις μέρες μας – και ακριβώς τη στιγμή που πχ το ίδιο περιοδικό έχει και  on line εκδοχή με την ίδια ύλη – να κοστίζει 4,5 και 6 ευρώ… δεν είμαι διατεθειμένη να δώσω ούτε cent.
  33. Έχω το σύνδρομο του «καλού παιδιού». Αυτό σημαίνει ότι μονίμως θέλω και φροντίζω να τα έχω καλά με όλους (όχι για λόγους διπλωματίας, αλλά στην πραγματικότητα) διατηρώ τις ισορροπίες  και αποφεύγω τις εντάσεις. Ωστόσο - και είναι αρκετά οξύμωρο – είμαι ιδιαιτέρως εκρηκτικός χαρακτήρας (βγάλε συμπέρασμα).
  34. Μέχρι κάποια ηλικία πίστευα πως στην προηγούμενη μου ζωή ήμουν αγγλίδα. Όχι σαν τις έξαλλες τουρίστριες. Σαν αυτές στα μυθιστορήματα της  Jane Austen.
  35. Λόγω εξωτερικών χαρακτηριστικών, στην Ελλάδα πολλές φορές με περνάνε για Ισπανίδα και στην Ισπανία με περνούσαν όλοι για Λατινοαμερικανίδα. Για την ακρίβεια μια φορά ένας τύπος στα Starbucks  κατονόμασε όλες τις χώρες της Λατινικής Αμερικής για να βρει την καταγωγή μου. Όταν του είπα ότι είμαι Ελληνίδα μου απάντησε «σε καμία περίπτωση».  Mini Trivia: Λόγω των ταινιών του Hollywood νομίζουν πως είμαστε ξανθοί, 2μετροι με μπλε μάτια.
  36. Όταν ξεκινήσω να φτερνίζομαι δεν σταματάω. Το ρεκόρ μου είναι 13 – νομίζω – απανωτά.
  37. Τα αγαπημένα μου λουλούδια είναι οι τουλίπες. Σε κάθε χρώμα.
  38. Το ταξίδι των ονείρων μου είναι ο γύρος της Λατινικής Αμερικής και διακοπές στα νησιά Μπόρα-Μπόρα.
  39. Μου αρέσουν οι έντονες, βαριές και μυστηριώδεις μυρωδιές όπως αυτή του σανταλόξυλου και του πιπεριού.
  40. Παλαιότερα λοιπόν, ήμουν αρκετά καταναλωτική με τα αρώματα. Ήθελα να έχω τουλάχιστον 3-4 διαφορετικά τον μήνα. Όχι πια χαχα.
  41. Μισώ τα μπουζούκια και όλη την «αισθητική»  και φιλοσοφία γύρω από αυτά. Όποιος με γνωρίζει, γνωρίζει αυτόματα πως μια τέτοια έξοδος είναι μια πρόσκληση που δεν θα αποδεχθώ ποτέ. Ευτυχώς δεν αρέσουν ούτε στους φίλους μου.
  42. Έχω δύο αδέρφια. Με τον αδελφό μου Δημήτρη έχουμε 5 χρόνια διαφορά (μικρότερος) και με την αδελφή μου Θεοδώρα 14 ΟΛΟΚΛΗΡΑ χρόνια διαφορά (για να τονίζω τη λέξη «ολόκληρα» ποιος λες να είναι ο μεγαλύτερος;).
  43. Είμαι Αιγόκερως (προφανώς) και έχω γενέθλια Παραμονή Χριστουγέννων.
  44. Τα Ισπανικά, θεωρώ ότι είναι η πιο ερωτική και «αισθαντική» γλώσσα στον κόσμο.
  45. Συχνά μου λένε ότι έχω το χαμόγελο του Jocker lol
  46. Μικρή ήμουν σαν σοκολατάκι και τα μαλλιά μου ήταν όπως των Ζουλού. Πολλές μπούκλες κολλημένες στο κεφάλι. Τώρα…. Με λες και ξέπλυμα και το μαλλί είναι σαν κανταΐφι.  This is called “και μετά την εφηβεία, τι;”
  47. Έχω δίπλωμα οδήγησης αλλά δεν οδηγώ… τελευταία όμως φλερτάρω  πολύ με την ιδέα.
  48. Πια, δεν έχω στην κατοχή μου κανένα κραγιόν της MAC (ήξερα ότι μπορώ να σε αποτελειώσω). Λόγω της βαρεμάρας που ανέφερα έχω χαρίσει τόνους καλλυντικών σε φίλες μου όλα αυτά τα χρόνια. Δεν μετανιώνω για την πράξη αλλά κάποια θα ήθελα να τα είχα ξανά και τώρα…
  49. Από τότε που γνώρισα τις σκιές των Inglot, νομίζω δεν θα αγοράσω ξανά καμία, από καμία άλλη εταιρεία.
  50. Είμαι αισιόδοξος άνθρωπος και πάντα ακολουθώ το ένστικτό μου. Μέχρι στιγμής η ζωή μου έχει φερθεί πολύ – πολύ όμορφα!
This is me
Caprigirl

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου