6/25/2013

for your hands • only



αν το motto της ζωής σου είναι «φασίνα is fascinating – τη σκούπα και τη μάπα πάντοτε αγάπα» τότε συνέχισε να διαβάζεις, αυτό το άρθρο σε αφορά!

συγκεκριμένα αφορά όλες εμάς εκεί έξω που έχουμε μια λόλα με την καθαριότητα και που λόγω αυτού τα χέρια μας γίνονται σαν αυτά της νοσοκόμας (οι αγαπητές νοσηλεύτριες μην το πάρουν προσωπικά, έχω κοντινό συγγενή σε αυτό το επάγγελμα και τα χέρια της είναι όπως το έδαφος στη σελήνη).

χειμώνα – καλοκαίρι δεν έχει σημασία. Το σκάσιμο και η ταλαιπωρημένη γεμάτη πετσάκια επιδερμίδα των χεριών είναι ένα γεγονός…

…που με έχει κάνει  ειδικό στις κρέμες χεριών! Αυτήν την εποχή έχω τρεις (μόνο) επομένως σκέφτηκα να σας παρουσιάσω ένα review, για τις ομοιοπαθούσες  και μη.
(η σειρά είναι με βάση την σύνθεση, από την πιο ελαφριά στην πιο βαριά)

ABSINTHE Purifying Hand Cream – THE BODY SHOP
ένα σχετικά νέο μέλος ήρθε να προστεθεί στην οικογένεια περιποίησης των άκρων της συγκεκριμένης μάρκας.  Το φυτό αψιθιά -που είναι το βασικό συστατικό του αλκοολούχου ποτού αψέντι – είναι και το βασικό συστατικό αυτής της κρέμας η οποία διατίθεται στην πολύ-αγαπημένη vintage συσκευασία. Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες κρέμες χεριών των THE BODY SHOP (με την ίδια συσκευασία) είναι η πιο ελαφριά και για να είμαι ειλικρινής παίζει να είναι γενικότερα και η πιο – πιο ελαφριά κρέμα χεριών που έχω δοκιμάσει. Μόλις την βάζεις στα χέρια σου κυριολεκτικά είναι σα να μετατρέπεται σε νερό, γεγονός που την κάνει πάρα πολύ ευχάριστη – ειδικά για όσες από εσάς μισείτε την συνήθη «κολλώδη» αίσθηση που αφήνουν οι περισσότερες κρέμες χεριών. Αυτό αυτόματα σημαίνει πως απορροφάται στιγμιαία χωρίς να σημαίνει πως δεν είναι αποτελεσματική. Έχει μια πολύ ιδιαίτερη μυρωδιά (μου θυμίζει παλιά αντρική κολόνια) που διαρκεί.

*την έχω στο γραφείο γιατί όταν είμαι όλη την ώρα με το πληκτρολόγιο, το τελευταίο που θέλω είναι να κολλάνε τα χέρια μου.

Olivia Hand Cream PAPOUTSANIS
τώρα τελευταία έχω στραφεί σε προϊόντα που έχουν ως βάση τα οργανικά, φυτικά συστατικά και έτσι σε μια αναζήτησή μου, έπεσα πάνω στη συγκεκριμένη μάρκα-κρέμα. Η συγκεκριμένη είναι πλούσια σε εκχύλισμα ελαιόλαδου (το μαρτυρά και το όνομα της) επομένως η θρέψη και η ενυδάτωση είναι εγγυημένες. Έχει μια πολύ ιδιαίτερη μυρωδιά που σου θυμίζει και λίγο σαπούνι γεγονός που εμένα με ξετρελαίνει καθώς – μη τα ξαναλέμε - είμαι ψυχάκι καθαριότητας . Η σύστασή της είναι πολύ βελούδινη και θα έλεγα πως είναι «μεσαίας» απορροφητικότητας. Με αυτό εννοώ πως δεν γίνεται νερό σαν την προηγούμενη αλλά δεν είναι και βαριά ώστε να μην απορροφάται. Θα έλεγα πως απορροφάται εξίσου εύκολα και γρήγορα και η ενυδάτωση διαρκεί για πάρα πολύ ώρα μέχρι την επόμενη χρήση. Στα θετικά να σημειωθεί πως είναι προϊόν ελληνικής εταιρείας, με χρόνια πείρα, επομένως τη στηρίζουμε! 

*την έχω πάντα μαζί μου στην τσάντα μου για να καλύπτω περιπτώσεις crisis ξηρότητας και πάλι χωρίς αυτό να σημαίνει πως μετά τα χέρια μου θα κολλάνε.

OliveAloe Hand Cream NATURAL COSMETICS
και πάλι σε μια αναζήτησή μου για κρέμες με οργανικά συστατικά έπεσα πάνω στη συγκεκριμένη κρέμα. Η σύσταση της βασίζεται σε βιολογικό ελαιόλαδο, βιολογική αλόη και πράσινο τσάι. Ένα φανταστικό  mix της φύσης το οποίο μεταξύ άλλων έχει δώσει σε αυτήν την κρέμα ένα απίστευτα «καλλυντικό», φυσικό άρωμα. Είναι σούπερ ενυδατική και θρεπτική και η υφή της είναι λίγο σαν βουτυράκι (έχει και το αντίστοιχο χρώμα).  Ωστόσο, αυτό είναι που την κάνει και πιο βαριά από τις υπόλοιπες. Και πάλι δεν μου παίρνει ΠΑΡΑ πολλή ώρα για να απορροφηθεί αλλά σίγουρα απαιτεί ένα σχετικό μασάζ στα χέρια μέχρι να φύγει κάθε ίχνος λιπαρότητας. Το αποτέλεσμα όμως τη δικαιώνει.

*την έχω στο ραφάκι του μπάνιου μου και την χρησιμοποιώ πριν πάω για ύπνο αλλά και όταν με πιάνει όρεξη για home made manicure.
     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου